Getsie, vergeet ik je helemaal succes te wensen in het Isala, ik ben geen haar beter! Ik hoop dat ze je daar met warmte ontvangen en alles succesvol mag zijn zodat je binnen een jaar je blakend schone en gezonde baby mee naar huis mag nemen. Wat trouwens mijn ergste ervaring was (nou ja, de meest recente dan, er zijn ergere geweest maar die hebben niets met zwanger worden te maken) was toen vorige maand de gyn ging kijken met de echo en zei: ik zie een vruchtzakje! Ik meteen huilen natuurlijk, echt waar?! Zegt ie: oh nee, het is toch gewoon bloed. En vervolgens zegt ie: kom over een half jaar maar terug, als het dan nog niet gelukt is... Ik ben er huilend weggegaan en ik ga echt niet meer terug. Vreselijk
Zo herkenbaar je verhaal! Gelukkig konden wij in streekziekenhuis niet geholpen worden.... En werden wij doorgestuurd naar Radboud. Helaas wel te lang aan het lijntje gehouden door streekziekenhuis.
18 februari ga ik na het ophalen van alle medicijnen en de intake met de verpleegkundige gelijk door naar de acupunctuur! Ben benieuwd!
Heeeel herkenbaar. Wij zijn ook 2 jaar onder behandeling geweest bij een streekziekenhuis. Geen enkele medeleven, kwam erg ongeinteresseerd over allemaal, en de sfeer die er hing.. Nu bezig met de 1e ivf, ook bij Isala, wat een wereld van verschil. Ze zijn daar allemaal even aardig, fijne manier van met je omgaan, hele fijne sfeer etc. Hopelijk bevalt t jou ook goed!
Wat een verhalen zeg! Het lijkt me heel zwaar om dat soort reacties te krijgen. Ons ziekenhuis is heel anders. Twee behandelend artsen, drie verpleegkundigen, en ze zijn allemaal even geïnteresseerd en zorgzaam. Ik was er liever niet zoveel gekomen, maar als het dan toch moet, dan wel heel graag daar.
Jeetje wat slecht. Hier zijn ze wel erg meelevend. Wensen je succes en zeggen dat ze het jammer vinden dat je er weer bent omdat het niet is gelukt. Goed dat je over bent gestapt. Dat had ik ook gedaan
Herkenbaar idd, hier ook slechte ervaringen in het streekziekenhuis. Idd niet geinteresseerd, ongepaste opmerkingen en ik werd jarenlang niet gehoord in mijn klachten en vermoedens. Uiteindelijk ook hele goede en fijne ervaringen in Isala, een wereld van verschil! Heel veel succes in jullie verdere traject!