Dames help.. Ik heb vanmorgen een test gedaan bij mijn modere en ik zag een heel licht streepje mijn moeder zei dat dat niks was. Net weer een gedaan en weer zie ik een heel klein/ licht streepje. Is een streepje een streep of kan dat ook gewoon iets anders zijn? Gister zei cb ZWANGER maar ik benn nog niet overtuigd.
In principe is een streep wel een streep. Heb je een foto? Dan kunnen we even meekijken. En begrijp ik goed dat je ook een digitale cb gedaan hebt en dat die aangaf "ZWANGER"? Als dat zo is én je hebt 2 testen gehad waar een streep op zichtbaar was zou ik er maar vanuit gaan dat je toch echt zwanger bent. Is het wel gepland, of iig gewenst? Zo ja, dan ga ik je vast (voorzichtig) feliciteren.
Een streep is een streep ook al is ie heel licht. En als de cb ZWANGER aangeeft kan het haast niet missen. Zit je nog voor je NOD?
ik probeerde er een foto van te maken maar zo licht is de streep ik zie het er niet op. msschien jullie Ik heb er een paar foto'tjes bijgedaan oa die van cb ze komen in een paar keer geloof ik
Hm, ik zie eerlijk gezegd geen streep (behalve de controlestreep natuurlijk), maar je hebt dus ook een cb digitaal gedaan? Ben je al overtijd? Haal anders bij de Kruidvat eens hun eigen merk testen (2 voor 5,--), deze zijn erg betrouwbaar. En test dan met ochtendurine.
Ik weet niet of ik overtijd ben. Ik ben altijd erg onregelmatig ongesteld. Wel heb ik de laatste paar dagen/weken dat ik huilerig ben en pijn in mijn onderbuik. Ik dacht al 3 weken geleden ow nu word ik ongesteld omdat ik zo moe was en de pijntjes ervan had maar tot op heden niet..
Inderdaad bij deze testen mag je echt alleen het schermpje aflezen en niet naar de streepjes kijken. Ik raad je aan om de Clearblue plus te halen of een Kruidvat 2 voor 5 euro. Deze zijn erg gevoelig en betrouwbaar.
Het is een andere test dit is niet de clear blue test.. Ik heb nog een foto gemaakt waarop er misschien wel iets te zien is. (relatie is net over dus ik ben nogal in de stres)
O sorry, het lijkt op die van Clearblue die je in die houdertjes steekt. Op deze zie ik wel heel lichtjes een streep. Ik ken alleen deze test niet zou dus niet weten hoe dik die moet zijn voordat je die als positief kan beschouwen. Als de streep binnen afleestijd tevoorschijn kwam, zou je zeggen dat die toch positief is? Na afleestijd kan het ook een pennestreepje zijn en dan is die negatief lijkt mij.
Tja, dan zou ik zeggen zwanger meid... Misschien voor de zekerheid morgen even een andere test halen, maar als de Clearbue ook al zwanger zegt dan denk ik dat het toch echt zo is.
hey, ik zie ook echt wel een streepje! Gefeliciteerd! Op de andere foto's kan ik ook wel wat zien maar die zijn niet echt duidelijk, de laatste daar zie ik het wel op! succes verder!
ik zie wel streepjes, ik lees alleen dat je relatie net over is. Dat is wel heel lullig.... Toch voorzichtig gefeliciteerd?
euhh dit zijn toch de cb testen van de digitale?! want cb heeft verder deze testen niet,, en deze strepen tellen dus niet