Hebben jullie ervaring met dit soort grappen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Abigail, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb binnen een half jaar 3 mk's gehad. Na alle MK' was mijn cyclus eigenlijk gelijk weer regelmatig 28/29 dagen. Ook na de laatste van 2 april was alles weer vrij snel op orde, eind april precies weer op tijd.
    Maar nu............eind mei ineens pas ongi na 30 dagen en vorig maand ineens een week te vroeg ongi en nu zit ik gewoon al op 35 dagen. Ruim overtijd dus zou je denken.

    Vorige week donderdag en vrijdag (mijn NOD dag) had ik ineens toch een beetje bloedverlies bij het afvegen. Maar echt heel weinig want er zat niets in mijn inlegkruisje. Dus ik dacht ok......... :evil: :evil: . Jammer, maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Alleen de volgende dag was het weg en is ook niet meer teruggekomen, nog geen druppie te zien. Fijn meid hoor ik jullie denken. Nou zo fijn is het nog niet want heb al een paar testen gedaan en allemaal zijn ze negatief. Twee dagen geleden had ik een Kruidvat test en dacht toen een heel dun streepje te zien (of zie je die sowieso bij die test), daarna nog DA test en vanmorgen nog Clear Blue test gedaan. Ik dacht dat wordt nu dus een vette plus, maar nee helemaal niets, weer negatief!!


    Het vreemde van het hele verhaal is dat normaal als ik ongi wordt
    - Ik ruim een week van tevoren mega zere tepels heb. Dit heb ik deze maand helemaal niet gehad, alleen aan de zijkant en bovenop voel(d)en mijn borsten gevoelig.
    Alleen als ik aan de zijkant druk is het net of ik ze flink gestoten heb. En als ik s avonds mijn bh uit doe voelen ze zwaar.
    - Normaal verdwijnt alles een paar dagen voordat ik ongi moet worden.
    Nu blijven mijn borsten gevoelig.
    - Normaal als ik ongi wordt/ben ga ik super goed naar het toilet voor een grote boodschap. :oops: Nu dus niet ik ga niet, nauwelijks of moeizaam.
    - Alle vorige keren dat ik zwanger was teste ik gelijk bij 1 dag overtijd posi, nu ben ik een week overtijd :(:

    Ik ging er deze maand al helemaal niet van uit dat ik zwanger was, ik voel me ook niet zwanger. (vorige keren wist ik het eigenlijk al voor mijn NOD en kreeg ik ook gelijk) Maar ja nu weet ik het dus niet. Ik zal denk ik gewoon geduld moeten hebben.

    Wahhhhhhhhhhhhh wat moet ik hiermee. :rolleyes: Of ongi of niet maar hier wordt ik gek van. Hebben jullie hier ervaring mee en was je uiteindelijk toch zwanger of niet?
     
  2. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby,

    Idd rare grappen zijn dit!
    Mss is het een ongi maar dan gewoon (lekker) kort, maarja het kan ook idd een innestelingsbloeding zijn geweest. Het kan natuurlijk zijn dat je eisprong wat later is geweest dan dat je denkt. Ik zou maandag gewoon nog ff een extra test doen, je weet maar nooit?!
    Mijn tante had dit ook en later (2 wkn) bleek ze idd zwanger te zijn.

    Dussssssssssss maandag samen testen?! Voor mij komt de tijd er ook weer aan!
     
  3. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyyyyyyyyyyyy Sil!

    Leuk weer wat van je te horen.

    Tuuurlijk t zal eens niet dat we in het zelfde schuitje zitten haha. Deal! Maandag samen testen! :) En dan toch hopen dat het raak is, we kunnen Anette niet een al te grote voorsprong geven toch?!

    Ik ben een tijd niet op het forum geweest en ik moet zeggen t heeft me wel goed gedaan. Ik was ook deze maand helemaal niet zo bezig met het wel of niet zwanger zijn. Tja en dan krijg je dit weer. Nee is zeker geen ongi geweest dat weet ik zeker. T was echt heel weinig. Waarschijnlijk kwam dit omdat ik een kleine grote boodschap had gedaan. :oops: Ietsie teveel kracht gezet denk hihi. En blijkbaar wat meer doorbloed, dus dat zou een seintje kunnen zijn dat t raak is. Maarrrrrrrrrrrrrr ik laat me niet gek maken ik wacht geduldig tot maandag en dan zien we weer.

    Wat denk jij van jezelf? Raak of niet raak? Zou wel leuk zijn als we nu ook eens aan de beurt zijn. :)
     
  4. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi.Ik heb afgelopen maand ook een ongi gahad die geen ongi was..
    Zo weinig als het was.
    Ik snap het ook niet meer.
    Heb daarna getest en dat was negatief.
    Mijn boobs zijn ook de hele tijd gevoelig.
    Nou veel succes hopen dat het bij jouw raak is!
    groetjes Linda
     
  5. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Linda,

    Heb jij dan nu gewoon een maand overgeslagen? Was dat ook de eerste keer dat het jou overkwam? Hoe was jouw cyclus voor die tijd? Of bedoel je dat je nu overtijd bent en in afwachting bent of het wel of niet raak is? Sorry voor alle vragen hoor, maar t maakt me allemaal zo nieuwsgierig.

    @ Sil Teste jou tante pas na 2 weken positief?
     
  6. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi.Ik heb dan maar gedacht dat het wel ongi was.
    Mijn cyclus is elke maand 27 dagen.
    Maar bij mijn 1ste zwangerschap dacht ik ook dat ik ongi was en achteraf was dat een innestelingsbloeding.
    Het was toen in de eerste ronde meteen raak.
    Soms zeg ik tegen mijn vriend misschien ben ik al zwanger,maar ik wacht nu gewoon tot mijn nod en dan zien we wel verder.
    Meer kan je niet doen en ik wil er niet te veel op hopen met eventuele teleurstelling.
    Oke een heel verhaal geworden!
    Nou groetjes Linda :)
     
  7. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Linda

    Dusssss ik begrijp voor jou dus ook spannende tijden. Ik probeer er zelf ook niet zo mee bezig te zijn hoor. We zien wel. Maar ik was gewoon nieuwsgierig of er meer met dit soort ervaringen waren. Thnx in ieder geval en hé sterkte he. Ik hoop dat het toch raak is voor je.
     
  8. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby...

    Ook ik ben niet zo lang meer op het forum geweest en ook niet zo bezig geweest met het zwanger zijn.
    Ben ontzettend moe moe moe echt verschrikkelijk. En ik moet zo nog naar een verjaardag !

    Raak bij mij...ik denk het niet....ik hoop wel dat het bij jou raak is. Tja idd wat je zegt het MAG voor ons nu wel weer eens na een jaar vol ellende!

    Maar goed laat je idd niet gek maken, probeer een beetje te chillen en maandag gaan we gewoon testen...

    Liefs Silly
     
  9. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Sil,

    Nou testen gaat voor mij al niet meer op. Vanacht ongi geworden. Weer zo vreemd. Wordt t echt nooit 's nachts. Ik had ook best last van mijn buik en zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad. Dat wordt weer mijn banner aanpassen. Ik durf er bijna niet aan te denken dat het misschien toch weer een misser is. Nehhhhhhh kan haast niet want dan had ik posi moeten testen lijkt me.

    Nou meis ik hoop voor jou meer succes. Laat t me ff weten hoor.

    Zo'n dag voelt altijd een beetje depri hoor. Ach komen we ook wel weer doorheen, op naar volgende maand dan maar. :rolleyes: Balen is gewoon dat het de vorige keren steeds wel weer snel raak was. Nu laat het zo lang op zich wachten. Bah.

    Kus
     
  10. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby..

    Wat raar...dus 2x ongi geworde in in maand? Dat's vreemd. Je zou idd bijna gaan denken dat ....nou ja je begrijpt wel wat ik bedoel...
    Ik heb gestest en negatief maar goed mss dat mijn cyclus wat langer is....what else is new hihhihihihi.
    Maar goed ik denk dat het voor mij deze ronde ook (WEER) niet raak is....

    Maar goed....dat je je ff deprie voelt snap ik...
    Onze tijd komt steeds dichterbij ik voel het gewoon.

    Kusssssssssss Pee
     
  11. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    He jammer Sil. Heb toch stil zitten duimen voor. Hard ik het toch hardop moeten doen? :)

    Vandaag geen beste dag. Wat denk je zat al niet zo lekker in mijn velletje (dat heb ik toch veel hoor de laatste tijd bah)...................krijg ik te horen dat mijn zus(je), van 2,5 jaar jonger, zwanger is. Tja t zat er aan te komen. Begrijp me niet verkeerd ik gun t dr van harte, was in eerste instantie ook heel blij. Maar dan blijkt dat dr vriend dr eingelijk helemaal niet zo blij mee is en nu zei eigenlijk ook niet meer zo daardoor. Vind het wel sneu voor dr, maar ook een beetje dom want ze wist van tevoren hoe hij er over dacht. Ik had dr al voor gewaarschuwd, dat dit kon gebeuren als ze toch zwanger werd. Zij wilde wel, dus ja bewust of onbewust... Maar goed dat is achteraf. Niet dat ze hem er ingeluisd heeft hoor. Hij wist ook dat ze vanwege dr hormonen even geen pil gebruikte. Tja ik neem aan dat hij ook biologie les heeft gehad. Je weet wel het verhaal van de bloemtjes en de bijtjes. Pfff mensen die niet willen worden zo zwanger en wij............. Dus ja t is allemaal heel dubbel. Ik vind het echt onwijs leuk om tante te worden, maar ja aan de andere kant....nou ja ik hoef het denk niet uit te leggen?

    Nou ja positief blijven bekijken :( Gaan we dan maar samen voor volgende maand? :D

    Ik ga t ff een plekkie geven.
     
  12. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje wat een verhaal zeg...geen wonder dat het niet zo'n beste dag is.

    Ik heb er in de omgeving ook weer een zwangere bij...maar omdat zij er onwijs lang over gedaan hebben en door de MMM uiteindelijk zwanger zijn geworden gun ik ze van harte...

    Zit nu met spanning af te wachten op een vriendinnetje van mij. Ze is getrouwt, heeft een minnaar en vrijdag gingen we uiteten, ik vond haar er super uit zien. Op een gegeven moment liep ze groen aan, werd duizelig enz enz...later op de avond nog eens. Toen vertelde ze me dat ze overtijd was en 101 symptomen die op zwangerschap lijken. Vandaag had ze een klein beetje roze verlies, maar meer niet, ze is volgens mij al een kleine week overtijd. Ik heb haar aangeraden om toch een test te doen om het uit te sluiten. Maar ik vind het persoonlijk wel een domme aktie....als ze idd zwanger blijkt te zijn... want idd ze was gestopt met de pil maar heeft het niet altijd veilig gedaan met haar minnaar?!

    Anyway...we gaan idd samen weer door naar een volgende ronde. Ik ben nog niet ongi maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik niet zwanger ben.

    Nou meis doe rustig aan en positief de volgende ronde weer ik.

    Kus Silly
     
  13. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja ik gun het mijn zusje ook echt heel erg hoor. En ik hoop echt voor dr dat dr mannetje een beetje bijdraait, als de eerste schok verwerkt is. hihi. Ach en ik ben best trots om tante te worden. Wordt t bij ons niks heb ik nog altijd de kleine van mijn zus om te vertroetelen. Toch een beetje eigen. ;)

    Zwanger van dr minnaar?! :rolleyes: Oh oh oh. Haha wat kunnen sommige mensen er toch een bende van maken. En nu. hmm hou wel van smeuige verhalen in soap stijl. haha Is trouwens een vriendin van mij ook eens overkomen. Had een relatie met overbuurman die geen kinderen kon krijgen (dat was hem door de artsen verteld) en ja hoor..........mevrouw wordt zwanger. Hoe is het mogelijk. (Tja zij heeft het weglaten halen.)

    Nou Sil ga nu echt ff chillen met een groot glas rosé op de bank. ZO die heb ik verdiend. Proost! op naar de volgende ronde meis.

    Knuffel en ik spreek je. Aby

    By the way, hoe is het eigenlijk in je nieuwe joppie? Nog naar t zin ondanks dat het rustig is.?
     

Deel Deze Pagina