hallo allemaal, op dit moment ben ik 31 weken zwanger van de 2e. sinds gisteren heb ik als ik loop een zeurderige pijn soort van druk op mijn schaambot ook als ik loop of sta voel ik dit en ook pijn in mijn bil. vandaag gelopen en toen mijn zoontje op bed lag in de middag, ging ik ook even slapen toen ik op wilde staan had ik enorme pijn in mijn linkerbil en kon bijna niet lopen, nu ik weer even gelopen heb is het al wat minder, maar het blijft wel en dat drukkende zeurderige gevoel op mijn schaambeen ook. herkent iemand dit? voor de rest is alles prima. groetjes wendy.
Ik had een week geleden precies hetzelfde. Ging bij mij na 2 dagen vanzelf weer over en heb er nu geen last meer van. Denk dat het te maken heeft met het verweken van het bekken.
Heb die pijn in mijn bil ook wel eens gehad. Kwam toen omdat ik toch weer te druk geweest was. Misschien wat minder hooi op je vork nemen?
ik hoop dat het ook bij mij met een paar dagen over is ik zat ook te denken aan beginnende bekkeninstabiliteit hoop van niet, maar je weet maar nooit. groetjes wendy.
Dat van die bil heb ik tijdens mijn zwangerschap ook gehad. Volgens de fysiotherapeute was een spier die in mijn bil overbelast was. Ik was toen alleen al te ver in mijn zwangerschap waardoor mijn huisarts het niet meer nuttig vond om naar fysio te gaan (ik was 35 weken zwanger). Je kunt er altijd even naar laten kijken door je huisarts en/of je verloskundige. Bel eventueel gewoon met de vraag,
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij begon het met mijn staatbotje en bil. Uiteindelijk heb ik ook last gekregen van mijn schaambeen. Op verzoek van de verloskunige heb ik daar nu therapie voor. Alleen helpt het nog niet zo. Ik zou het wel even aangeven als ik jou was.
Hoi, Dat zeurderige gevoel op je schaambot, heeft toch met bekkeninstabiliteit te maken. Ik heb dit ook en heb er het meeste last van als je opstaat, en loopt, na een tijdje lopen gaat het wat beter. Ik geloofde ook niet dat dit met je bekken te maken had, want ik heb het alleen links en op mijn schaambot, maar mijn vk zei dat het toch bekkeninstabiliteit was, en als ik er teveel last van heb dan moest ik naar de fysio. Nu heb ik er alleen last van tijdens het lopen, het opstaan en het omdraaien in bed, en het is nog te verdragen. Dus zo aan je verhaal te lezen heb je dit ook, en anders even voor het zekerste aan je vk vragen. Veel succes Groetjes Monique76