Stoetel Quote: Afgelopen dinsdagochtend een test gedaan. Op de test verscheen geen roze streep, maar een witte (witter dan de teststrip). Hey stoetel, allereerst van harte gefeliciteerd. Bovenstaande quote heb ik nu ook. Ben nu denk 1 dag overtijd, voel me wel zwanger. Maar jouw verhaal geeft me ietwat hoop, al ga ik uit van dat het toch niks wordt. Die witte streep zit wat lichtroze bij lijkt het bij mij, maar je moet zo turen. Niet fotowaardig zeg maar. Wat je schrijft ik wil ook een duidelijk streep. Geen tuurdingen. Maar zo''n witte streep heb ik ook nooit. Dat is al apart genoeg. Oh, ik hoop ook zo dat ik alsnog positief mag testen,al ga ik ervan uit dat dit ook wel niks zal zijn (zelfbescherming). Maar die onzekerheid is killing!! Geniet van je zwangerschap!
Hallo allemaal, Ik ben erg onzeker over mijn test. Ik ben nu 4 dagen voor nod en heb vanochtend een test gedaan (kruidvat). Nu heb ik denk ik niet de gehele 5 min gewacht (is langer dan dat je gevoel zegt) Maar na een uur zag ik dus een lijntje staan. En het is volgens mij geen indrooglijntje want hij echt roze. Ik voel me wel zwanger. Licht misselijk en zere borsten, anders uitziende tepels. Wat vinden jullie van deze test en heeft iemand anders dit ook wel eens gehad. (ik weet dat je de kv testen niet meer na 5 min mag aflezen. Maar toch wil ik weten of er iemand is met hetzelfde verhaal en daadwerkelijk ook zwanger was of niet) groetjes tess
die ziet er positief uit hoor! toen je keek binnen de 5 min zag je toen ook al deze streep? zal morgen gewoon weer testen en dan zeker aflezen binnen afleestijd
Zo'n witte streep had ik ook nog nooit gehad. En wat je zegt dat er ook iets roze bij zat, dat kwam een paar uur later ook bij mijn test. Maar dan is de testuitslag niet meer betrouwbaar (zegt men). Ik hoop ook echt dat het raak is bij je. Laat je het weten wanneer je definitief de uitslag weet? Liefs
@stoetel, ik laat het je zeker even weten. Ik ga pas Volgend weekend weer testen. Je hoort van me en hopelijk met goed nieuws. Liefs