Hoi meiden, Afgelopen vrijdag bij de gyneacoloog geweest omdat ik in mijn linkereierstok een forse dermoid cyste heb (per toeval ontdekt tijdens een CT-scan). Hiervoor moet ik komende maand door de MRI-scan. Gyneacoloog deed wel meteen een inwendige echo om te kijken wat hij kon zien. Ik had namelijk ook aangegeven dat ik nog niet ongesteld ben geweest na de geboorte van onze dochter in februari. Nu zag hij dat rechts alles prima was en de eisprong eraan zat te komen (folikel van 2cm). Ik totaal verbaasd want dacht echt dat ik voorlopig niet zwanger kon worden vanwege de cyste, maar de arts gaf aan dat dat geen probleem was en dat we er vooral voor moesten gaan. Cyste kan er altijd nog uit. Nou ik meteen vol enthousiasme ovulatietesten gaan doen. Die heb ik nog nooit positief bij mijzelf gezien tot nu. Ik vraag mij alleen af of wij nu aan de slag moeten gaan of nog even wachten?
Ik zou toch maar even gaan klussen als ik jou was. Ik heb zelf nooit ovu testen gedaan, maar de laatste lijkt me wel positief.
Zo stom dat als je het van anderen ziet het zo klaar als een klontje is maar als je het zelf bent.... Bedankt!
Wij willen heel graag! Daarom is het zo onwerkelijk. We hadden bijna de hoop op 2 kindjes snel op elkaar al opgegeven (althans ik ), maar wie weet!
Jazeker, even aan de klus de komende dagen. Je ei springt tot ongeveer 48uur na een positieve ovulatietest ( bij iedereen een beetje verschillend ), dus ik zou het zeker gezellig maken de komende dagen, succes!