Aan de slag of nog even geduld?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door USAbaby, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    #1 USAbaby, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
    Hoi meiden,

Afgelopen vrijdag bij de gyneacoloog geweest omdat ik in mijn linkereierstok een forse dermoid cyste heb (per toeval ontdekt tijdens een CT-scan). Hiervoor moet ik komende maand door de MRI-scan. Gyneacoloog deed wel meteen een inwendige echo om te kijken wat hij kon zien. Ik had namelijk ook aangegeven dat ik nog niet ongesteld ben geweest na de geboorte van onze dochter in februari. Nu zag hij dat rechts alles prima was en de eisprong eraan zat te komen (folikel van 2cm). Ik totaal verbaasd want dacht echt dat ik voorlopig niet zwanger kon worden vanwege de cyste, maar de arts gaf aan dat dat geen probleem was en dat we er vooral voor moesten gaan. Cyste kan er altijd nog uit.

Nou ik meteen vol enthousiasme ovulatietesten gaan doen. Die heb ik nog nooit positief bij mijzelf gezien tot nu. Ik vraag mij alleen af of wij nu aan de slag moeten gaan of nog even wachten?

Bijgevoegde bestanden:

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik zou toch maar even gaan klussen als ik jou was.
    Ik heb zelf nooit ovu testen gedaan, maar de laatste lijkt me wel positief.

3. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik zou het ook gezellig maken,hij is bijna even donker als het test streepje :)

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou het idd gezellig maken veel plezier

5. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Inderdaad gezellig maken, volgens mij is hij positief :)

6. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Zo stom dat als je het van anderen ziet het zo klaar als een klontje is maar als je het zelf bent....

Bedankt!

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zou het zeker gezellig maken!

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik had nog een aantal CB ovulatietesten liggen en die gaf zelfs digitaal een smiley. Zo onwerkelijk!

9. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Je hebt de dokter gehoord :)
    Wat zou jij graag willen en je man/vriend?
    Daarvoor gaan in ieder geval.

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wij willen heel graag! Daarom is het zo onwerkelijk. We hadden bijna de hoop op 2 kindjes snel op elkaar al opgegeven (althans ik :)), maar wie weet!

11. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Jazeker, even aan de klus de komende dagen. Je ei springt tot ongeveer 48uur na een positieve ovulatietest ( bij iedereen een beetje verschillend ), dus ik zou het zeker gezellig maken de komende dagen, succes! :)

Deel Deze Pagina