Gefeliciteerd, hartstikke duidelijk! Maar even een vraag, en ik bedoel het niet gemeen, maar de gebruiksaanwijzing lijkt me vrij duidelijk in deze. Je twijfelde toch niet echt, neem ik aan?
Haha je hebt gelijk gebruiksaanwijzing is duidelijk mr heb ook gelezen over vals positief en dergelijke dus je gaat van alles in je hoofd halen en dus ja: twijfel en omdat ik niet wilde wachten tot de volgende ochtend dacht ik jullie advies te vragen!
ik had 2x zulke lichte streepjes, die streepjes zijn 2 jongens geworden van nu 11 en 8. dus hoe licht het streepje ook is,een streep is een streep. gefeliciteerd!
Met alle respect..een streep is een streep ja. Maar dat hoeft niet te betekenen dat daar een gezonde goede zwangerschap uit voortkomt. Anders had ik nu 7 kleintjes. Je kunt ook 2 dagen na nod nog zon streepje hebben en dat het weer afloopt.. Een zogenaamde biochemische zwangerschap. Voor de topic starter: ik wens je een mooie blijvende zwangwrschap toe.
Geen ene positieve zwangerschapstest zegt iets over het verloop van je zwangerschap, lijkt me niet meer dan logisch. Was het maar zo dat ze dan allemaal goed aflopen Maar een hele goede zwangerschap toegewenst ts!
Wow.. De kans is met 2 dagen overtijd 90% dat het goedgaat. Wat heeft iemand nou verder aan die informatie? Snap t niet, waarom je eigen frustraties gaan rondgooien tegen meiden die net dolgelukkig getest hebben Maar zal wel aan mij liggen
Mijn reactie had eigenlijk als quote moeten staan op de post van TriCo..deze: .....ik had 2x zulke lichte streepjes, die streepjes zijn 2 jongens geworden van nu 11 en 8. dus hoe licht het streepje ook is,een streep is een streep. gefeliciteerd!... Dit is gewoon niet altijd waar.. Dat wil ik even kwijt. Het is geen garantie. Topicstarter start toch niet voor niets haar vraag? Maar nogmaals ik wens haar en iedereen met zulke streepjes toe dat het gewoon goed gaat!
Volgens mij zegt trico ook niet dat als je een streep hebt je ook daadwerkelijk een kind krijgt? Ze gaf zichzelf als voorbeeld. Maar goed een streep is een streep dus voor nu zou ze zwanger zijn, of het blijft plakken is indd nooit een garantie!