Binnenkort gaan wij een weekendje weg in de buurt van Venlo en dan ben ik van plan om met ons zoontje (dan 15 maanden) naar Ballorig te gaan. Is dat wat voor een kindje van deze leeftijd of kan ik beter even wachten? Ons zoontje loopt al wel. Hoe lang kunnen we ons daar ongever vermaken?
Ik weet niet hoe Venlo is maar hier in zoetermeer heb je een apart 0/4 gedeelte. Mijn dochter van 11 maanden kan zich er al goed vermaken dus jouw zoontje zeker
Ze hebben daar in ieder geval een aparte hoek voor kinderen beneden de 4 jaar, oudere kinderen mogen daar niet in. Denk wel dat jullie zoontje zich daar wel ff kan vermaken, hoe lang dat is altijd de vraag natuurlijk. Vond het zelf wel een leuk iets. Je mag daar als ouder ook overal mee met je kind klimmen ed, dus als hij kan lopen dan kun je best veel doen. Sommige gedeelten moet je denk ik wel vaak optillen ed. Ben er vorig jaar met mijn nichtje van toen net 3 jaar geweest, die heeft zich toen uren vermaakt, totdat ze echt moe was.
wij zijn vorig weekend in ballorig in oud beierland geweest. Mijn dochter is net 1 en kan nog niet lopen, maar die heeft zich prima vermaakt van 11 tot 2 ! Tussendoor eventjes een broodje gegeten.. Ze was helemaal kapot, maar vond het erg leuk! Het klimmen en achter de ballen uit de ballenbak aankruipen en oja, het glijden van de 'glijbaan' - gemaakt van die zachte kussens...