Ik heb 10.000 pregnyl gespoten kan dit streepje nog restje zijn van pregnyl? Vandaag is het 15 dagen geleden dag ik pregnyl heb gespoten. Groetjes! 😊
Nee dat is niet meer van de pregnyl meid. Dat is er gemiddeld na 10 dagen al uit. voorzichtig gefeliciteerd x
Het probleem is dat het bij mij altijd heel erg langzaam er uit gaat. Ik word ook altijd pas op dag 19 of 20 na pregnyl ongesteld. Dus ben erg onzeker over dit streepje.
Na 15 dagen is 10.000 IE Pregnyl wel uit je lichaam, en dan zou je nu 17 dagen na je eisprong zitten. Ik vind je streepje alleen niet zo heel erg duidelijk. Ik lees de laatste tijd vaak over testen met voorgedrukte of valse streepjes. Dus over je streepje durf ik niet zoveel te zeggen. Ik zou overmorgen nog eens testen om te kijken of de streep duidelijker wordt. HCG verdubbelt om de dag. Succes!
Het kan zijn dat je in de avond duidelijker test. meestal is de 2de plas van de dag geconcentreerder.
@babyhope ja dat zou kunnen maar ik ga daar absoluut niet van uit. Het testje van gisteren had ik om 5 uur 's'avond gedaan.