Nu heb ik toch even jullie hulp nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissyU, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyU

MissyU Lid

12 jun 2011
    17
    0
    0
    Belgium
    In februari een misval gekregen aan 8 weken, curretage gehad en heel veel problemen om mijn cyclus weer goed te krijgen...

Mijn ei was uitgerekend voor 3 juni, ovulatietesten gedaan van kruidvat, veel geklust etc...

Voel nu al een dag of 4 krampen, moet normaal men duiveltjes krijgen vrijdag, heb een zwangerschapstest gedaan van Clearblue (ben al een behoorlijke sponser geworden van dergelijke testjes) en die was negatief, las zowat op het internet dat ovulatietesten ook kunnen reageren op een eventuele zwangerschap... ik heb deze test gedaan en duidelijk heb ik 2 dikke strepen... (allebei even goed zichtbaar)

Zou ik nu zwanger kunnen zijn? Vrijdag moet ik normaal men maandstonden krijgen, dus als die niet doorkomen doe ik alvast nog een zwangerschapstest...

iemand ervaring hiermee?

Groetjes x

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Een ovulatietest is geen zwangerschapstest, dus een positieve ovulatietest zegt niet zo veel (anders zou het wel een zwangerschapstest heten...). Als je het zeker wilt weten moet je echt een zwangerschapstest doen. Succes!

3. MissyU

MissyU Lid

12 jun 2011
    17
    0
    0
    Belgium
    Heb ik gedaan, maar was negatief... maar voel me gewoon zo "vreemd" heb het gevoel dat het raak is, maar ben er overduidelijk teveel bij bezig....:x

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als een zwangerschapstest negatief is kan dat twee dingen betekenen:
    1. je bent niet zwanger
    2. je hebt te vroeg getest.

5. MissyU

MissyU Lid

12 jun 2011
    17
    0
    0
    Belgium
    Vrijdag D-Day dan maar eh

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yep.
    Succes.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas nog even ongeduldig afwachten.

Ik neem trouwens aan dat je met Kruidvat Ovulatietesten hebt getest....Die staan hier nogal slecht aangeschreven, omdat ze nogal gauw en lang achter elkaar positief aan blijven geven. Dus je kunt van dat merk testen al helemaal niet uitgaan helaas.

Kruidvat 2 voor 5 euro zwangerschapstesten zijn wel goed. En niet duur. Dus ik weet niet of je die ook in huis hebt? Anders nog even langs het Kruidvat en dan vrijdag hopelijk positief testen!

8. MissyU

MissyU Lid

12 jun 2011
    17
    0
    0
    Belgium
    klopt idd, het waren de ovulatietesten van kruidvat, nu ik heb ze gebruikt om mijn vruchtbare periode te kunnen zien, duidelijk 2 strepen zichbaar, veel geklust, na mijn ei heb ik ook nog een testje gedaan en toen was enkel de controlelijn zichtbaar, en nu terug beide, ....

Hoop echt dat het me eens meezit, ... lukt precies niet zo vlotjes na mijn miskraam, mss ben ik er teveel mee bezig

9. Alita

Alita Niet meer actief

Idd een zwschapstest doen...zouden de duidelijke streepjes al iets te betekent hebben zou je zwschapstest ook posi zijn geweest dus het is onzin dat een ovutest een zwschapstest is..

Hoop voor je dat het raak is hoor!
    Ik zou dan wel de kruidvat 2 voor 5 euro gebruiken en niet de dure cb...

Deel Deze Pagina