Hallo dames Gistermiddag heb ik een test gedaan deze was helaas negatief, vanmorgen zag ik hem liggen en ineens stonden er 2 streepjes op! Nu dus mijn vraag is dit nou de befaamde indroogstreep? Graag jullie mening...
In het echt is ie trouwens iets donkerder Maar ik denk zelf ook aan een indrogen al heb ik dit nog nooit gezien. Ik wil alleen zo graag
Indroogstreepjes kunnen best wel donker zijn, dus ik zou er toch vanuit gaan dat het een indroogstreepje is hoor. Wanneer is je nod? anders morgen nog een keer testen?
Aangezien dit resultaat er pas een dag later stond is het helaas echt een indroogstreep. Hopelijk heb je snel een positieve test binnen de tijd
Geen idee wanneer m'n nod is ben het sinds het stoppen met de pil/nuvaring erg onregelmatig... afgelopen zondag verloor ik een veeg bloed dus ik hoopte dat het een innesteling zou kunnen betekenen... ik hou alles maaar open en wacht maar gewoon af.
Hmm ik heb nog nooit zo'n donkere indroger gehad, maar t schijnt wel te kunnen. Morgen of overmorgen maar weer testen!
bij mij stond er ineens een streepje toen ik s'avonds nog eens naar de test keek voor ik hem ging weg doen.een heel licht streepje...en het was toch echt positief uiteindelijk
In de bijsluiter staat een maximale afleestijd en dat staat er met een reden. Morgen opnieuw testen, de test binnen de maximale afleestijd aflezen en bij negatief resultaat weggooien en niet meer naar kijken.
Ja helaas na de tijd afgelezen. Beschouw hem als ongeldig. Wil je geen hoop geven maar zo begon het bij mij ook. Ik keek 3 dagen later na de test van 10 dpo en toen zag ik ineens een heeeeeeeeel vaag streepje staan! 12 dpo was ik nog niet helemaal wakker getest en zag niks dus hup weer in bed en toen was daar ineens een streepje... best duidelijk. Ik weet hoe moeilijk het is maar heb even een paar dagen geduld!