Nieuwe ronde

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sassiekaa, Jun 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Ik doe weer mee dames. Onderzoek gehad en op het oog niks aan de hand. Bloedtesten nog afwachten maar aangezien we al een gezonde knul hebben ga ik ervanuit dat we 3x pech hebben gehad. Gisteren een posi ovultest gehad. Eergisteren (toevallig) en gisteren gezellig gehad.

Hopelijk voldoende. Twijfel om nog een x gezellig te maken. Maar 3 dagen achter elkaar... Weet niet of het überhaupt helpt zeg maar qua kwaliteit.

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,922
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je ei springt morgen of overmorgen en er ligt al een "leger" klaar om aan te vallen dus ik zou het morgen nog een keer doen.

3. Nainen

Nainen Actief lid

Dec 5, 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Qua interne voorraad zit je wel goed ja ;) Ik zou ook een dag wachten, het zaad is ook beter van kwaliteit als je een dag overslaat heb ik wel eens gelezen.

4. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Ja m'n ei is ws vandaag toch. Aangezien ik gisteren m'n posi ovultest had. Morgen idd nog even gezellig maken. Manlief slaapt als dus weinig keus 😳

Bedankt ladies.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,922
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt gelijk. Ik had niet gelezen dat je (nu) eergisteren je posi ovu had. Ik dacht dat je die had tojdens het plaatsen :)
    Dan is je ei gisteren of pas vandaag.
    Stel dat hij vandaag gaat springen, dan is het eitje nog 12 uur lang te bevruchten :)

Succes!

Share This Page