Streep niet in het midden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colinn, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    De controlestreep staat idd iets naar links.
    Dan zou de teststreep dus ook naar links moeten staan en niet naar rechts ;)

2. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Waar een streepje zou moeten staan zie ik echt geen streep. Wel zie ik de schaduw van het omhulsel.
    Dus als je hem even openmaakt en van de teststrip nog een foto kan posten kunnen we het beter beoordelen.

Zelf heb ik met Action testen nooit gehad dat een streep niet op de goede plek stond.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kijk naar wat RoGiJuLi schrijft hierboven.

Plus dat "een streep is een streep" helaas helemaal niet klopt! Je hebt schaduwstrepen en die duiden toch echt niet op een zwangerschap, strepen die na afleestijd verschijnen en dus niet geldig zijn, pennenstreepjes welke veelal negatief betekenen, foutieve testen waarbij er een streep op de verkeerde plek verschijnt en wat niet automatisch zwanger betekent.

Dus roep niet zo hard dat "een streep een streep is" waarbij je indirect dus iemand feliciteert die wellicht niet eens zwanger is!

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Helemaal mee eens.En met rogijuli.

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben normaal 100% in kamp "wees voorzichtig" en geef geen onnodige hoop. Oftewel, ik zit meestal in kamp, Be happy, Pipo en RogiJuli :cool:
    Maar deze streep zie ik zo duidelijk. Ben ik nou echt de enige?

TS, doe gewoon nog een test! Je hebt er vast nog wel eentje liggen toch?

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Sorry ik zie geen streep :( wat ik zie is schaduw van het venster kan je de test is open maken?

7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Precies dit!

En meestal is het ook een streep is een streep, maar omdat iedereen steeds vroeger gaat testen (in dit geval valt het nog mee) kan je indd tegenvallers verwachten. Als je gewoon pas op je NOD test of daarna heb je meer kans op een duidelijkere streep ipv allemaal van die twijfelgevallen 😉😉! Want dan heb je een veel grotere kans dat het mis gaat tijdens je NOD!

Ik hoop voor jou dat de 2v5 morgen een duidelijke streep aan geef, ga voor je duimen 👍🏻😉

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haha de meningen zijn nogal verdeeld lees ik wel. Na m'n miskramen ben ik wat voorzichtiger geworden dus ik heb ook m'n twijfels over deze test. Niet zozeer of er wel of niet een streep stond want die stond er wel maar meer over de plek waar die stond. Ik heb 'm vanochtend uit elkaar gehad omdat ik ook aan een schaduw lijntje dacht maar er staat toch echt een streep. Omdat ik de test niet helemaal vertrouw en ik mezelf niet stapel gek wil maken heb ik bewust de test weg gegooid. Ik wacht t af tot 14 of 15 dpo en test dan weer. Bedankt allemaal voor het kijken! 😘

9. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Heb je een foto dat ie uit elkaar is? Miss dan wat duidelijker?

10. Snoep

Snoep Niet meer actief

Ik zou idd ook de foto van de open gemaakte test willen zien, zie op deze wel n schaduw van het omhulsel maar geen streep :(

En eens met dat 'een streep = een streep' lang niet altijd op gaat. Er komen genoeg vals positieve streepjes voorbij hier op het forum dus ik zou voorzichtig zijn met deze uitspraak

Colinn meid hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke test!!

11. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Zoals ik het hier zie is het de schaduw van het omhulsel.
    Al vaak zat dacht ik yes ik zie een streep! En vervolgens oh verdorrie het is de schaduw van dat ding!
    Ik haal ze dus altijd uit elkaar als ik ze gebruik. En helaas nog nooit positief geweest bij mij.

Maar aangezien je zegt dat je hem ook ziet als je hem uit elkaar haalt, is het een kwestie van even afwachten en morgen of overmorgen opnieuw testen.

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je vraagt net aan iemand anders om een foto zonder omhulsel...dat is jou hier ook al meermaals gevraagd.Misschien kun je die nog even posten?

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hihi ja weet 't. Ook al antwoord op gegeven gister ;) Ik was zelf ook bang voor een schaduw lijntje dus de test uit elkaar gehaald maar toen stond ie er nog. Omdat ik nog voor nod zit en ik mezelf niet stapel gek wil maken (weet helaas uit ervaring dat 't voor nod ook nog vaak en veel mis gaat) heb ik de test weg gegooid en wachten we tot morgen of overmorgen met testen :)

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    OK,dan heb ik daar overheen gelezen.Mijn excuses.Ik duim nog even voor je.

15. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Verstandig dat je hem hebt weggegooid en nog eventjes wacht. Ik hoop voor je dat je alsnog een duidelijker streepje krijgt wanneer je weer gaat testen. Hou ons op de hoogte!

16. Mou

Mou Lid

19 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook al eens gehad en was toch echt positief, ik vind ze bij Action vaker scheef dan recht staan eerlijk gezegd. Ik zie de streep duidelijk, roze en ook de juiste dikte. Morgen even een kruidvat 2v5 oid doen, maar ik durf te wedden dat die positief is!

17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Positief of niet ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Nu weet ik iig waar ik aan toe ben. Op naar de volgende ronde!!

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ik vind hem dan ook, voor zover ik kan zien op de foto, duidelijk negatief helaas. Zo heb ik er velen gehad. Gelukkig wel de duidelijkheid inderdaad, hoewel je natuurlijk liever een andere uitkomst had gewild.

19. Nikki1911

Nikki1911 Lid

6 mrt 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer colinn. Heel veel succes in de volgende ronde!!

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Jammer colinn,ik vond hem ook duidelijk negatief.
    ik hoop dat je snel een positieve test hebt. Heel veel succes!

Deel Deze Pagina