Mijn man geloofd het niet. Volgens hem is de streep niet donker genoeg. Maar een streep is toch een streep of heb ik het verkeerd?
Een streep is een streep en die van je laatste test was ook duidelijk te zien Wat vreselijk trouwens wat jullie hebben moeten meemaken... ik hoop dat je testjes oplopen en dat je een goede zwangerschap zult hebben
Hij loopt mooi op, wat fijn. Als je over 2 dagen weer test, zal hij nog duidelijker zijn en zal je man het dan wel moeten geloven.
Mooie oploop hoor! Je zal zeker nog voor je nod zitten en dus nog geen 4 weken zwanger zijn Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!! Hopelijk lopen de testen verder mooi op. Wat vreselijk trouwens met 37 weken... En fijn dat jullie er nu weer voor durfen te gaan.
Wauw super mooi!!! Een streep is een streep en ik zie een duidelijk streepje! Voorzichtig gefeliciteerd alvast
Dank voor jullie lieve reacties! Ben voorzichtig blij dat het weer zo snel gelukt is. Wel ben ik meteen al angstig nog een kindje te verliezen. Maar goed. Het enige wat we kunnen doen is de begeleiding goed regelen en heel hard duimen... Laat jullie van het weekend weten hoe de test is! Voor nu blijf ik nog maar even boven de wc hangen 😂
Ja ja de kwaaltjes zijn al begonnen. Bij mijn eerste drie zwangerschappen ook al vanaf 5 dagen voor NOD. Begint met overgeven als ik koffie drink. Nu de hele dag met vlagen heel erg misselijk. Opgezette buik, pijnlijke borsten en veel boeren. Ben blijkbaar erg gevoelig voor het hormoon!