Heb je de eerste foto ook gexien? Op die foto zie je heel duidelijk dat de streep roze is. Maar ben het met je eens, niet echt positief.
Hij is wel duidelijker dan gisteren. Als ik inzoom zie ik zelfs roze. Zou bijna zeggen wil je niet even een predictor halen, die zijn veel gevoeliger en strepen mooier Is voor de duidelijkheid misschien wel fijn. Je houdt het wel spannend. Aah, dat is het ja! Ik kwam er niet op haha De reden dat ik het vraag is omdat je controlestreep zo donker is en dat betekent dat je test al ingedroogd is.
Op je laatste test zie ik ook een streep. Heb wel vaker verhalen gelezen dat de testen van Big Bazaar niet echt betrouwbaar zijn. Als deze idd positief is zou je op een Predictor zeker een streep moeten zien...
Ik zou even een Kruidvat 2v5 doen want ik heb persoonlijk slechte ervaringen met big bazar testen. Ik heb 4 van die testen gedaan en elke keer een licht streepje maar wel ongesteld geworden. Er had wel iets kunnen zijn hoor, dat sluit ik niet uit maar kV 2v5 reageerde dus niet terwijl bij deze zwangerschap ik daar al heel vroeg positief mee testte(op 8 dpo) misschien het proberen waard? Hoop dat het goed zit want het streepje zie ik wel op de laatste
Ik vind hem duidelijker dan gisteren. Op mijn telefoon is hij roze. Als dit echt is zal de predictor ook een streepje geven.
Dat was 1 van de laatste pillen van due strip. Heb erna een week of 2 geen pil geslikt, en nu net weer opnieuw begonnen, afgelopen zondag. De kans dat ik zwanger ben, is ook erg klein, wanr hij is niet in mij klaargekomen. Ga zo wel even een kruitvat testje halen.
Ooooh dan denk ik niet dat er iets aan de hand is en dat de big bazaar dus idd helaas vals is of nu op je lh reageert (2 weken geen pil betekent dat het ei kan gaan groeien en er nu dus een eisprong volgt). Ik zou dus wel ff bescherming gebruiken deze verdere maand. Dat komt dus niet vanwege je vergeten pil op het eind, maar omdat je je stopweek met een week verlengd hebt en dat mag niet Je pil is iig nu niet veilig deze maand.
Waarom haal je geen digitale test? Dan weet je het zeker Ik zag op de laatste test ook alleen een wit voorgedrukt lijntje (ook toen ik inzoomde)
Jeetje, wat is iedereen hier bijzonder onaardig tegen elkaar puur omdat zij een eigen mening hebben. @ts ik zie op de foto van vandaag een vaag lijntje, maar ziet er in mijn ogen niet echt roze uit. Ik zou over twee dagen nog eens testen. Dan heb je wat meer zekerheid.
Ik lijk wel vaag iets te zien. Maar ik vind big bazaar testen ook niet heel eeg betrouwbaar met zulke lichte lijntjes nog. Maar als het echt wat is gaan ze wel oplopen.