ik ben nieuwsgierig of er dames wisten dat ze zwanger waren aan de hand van de streep vanaf je navel of dat dit bij dames opviel voor ze een positive test in handen hadden. Ik las namelijk ooit dat dit bij een 2e, 3e enz zwangerschap al vaak snel zichtbaarder is. Dit is dus echt uit nieuwsgierigheid. Ik weet dat je daaraan niet kan zien of je zwamger bent voor er daar commentaar over komt.
Ik kreeg hem bij mijn dochter bruin laat in de zwangerschap. Duurde wel lang voor die helemaal weg was. Nu nog niks te zien.
2 keer zwangerschap en bij beide een donkere streep van mijn navel naar onderen. Maar kan me niet meer herinneren vanaf welke week... Denk vanaf helft zwangerschap ongeveer
Ik had ook een zwangerschapstreep (Linea Nigra). Bij de tweede zwangerschap niet gezien met 12 weken. Ik had wel al snel een zwangerschapsmasker bij de zwangerschappen.
Ik heb deze altijd al lichtjes gehad nog voordat ik voor de eerste keer zwanger was (maar eindigde in een mk). Het hangt dus echt van persoon tot persoon af. Ik heb mij jaren afgevraagd wat dit was
Bij mijn zoon een hele donkere streep tot net onder mijn borsten die ook heel lang duurde voor dat het weg was. Nou weer zwanger en best ver al en geen streep te bekennen
Ik heb de streep van mezelf al lichtjes, maar deze werd bij alle drie de zwangerschappen vanaf dat mijn buik begon te groeien steeds donkerder. Op dit moment is ie nog steeds donkerder dan normaal, maar zie wel dat hij langzaamaan al lichter aan het worden is.