Ik had hem al voor mn NOD, was een van de dingen waardoor ik niet twijfelde dat ik zwanger was. Hij loopt van mn heuvel tot mn navel en verder niet.. Je ziet hem wel direct, maar vind hem niet lelijk
mij vertelde ze tijdens mijn zwangerschap ook dat het een kwaaltje was als je een meisje zou krijgen... hij zou dan lopen tot aan de ribben zeg maar... en jawel ik had hem en kreeg een meid... die van mij was wel heel scheef haha, hij is enkele maanden na mijn bevalling verdwenen... hoe snel ik hem had weet ik neit meer
Ik heb hem ook gehad en nog steeds, hij wordt wel steeds lichter maar je blijft hem goed zien. Hopelijk verdwijnt hij binnenkort! Ik had hem tot aan mijn navel, maar doordat ik zo 'laag' droeg zag ik hem zelf niet, het was mijn vriend die mij erop wees dat er een streep over mijn buik liep. Ik had hem zelf nog niet gezien!!
Vorige zwangerschap kreeg ik em rond 30 weken tot m'n navel en is daarna weer helemaal verdwenen (werd een jongetje). Nu geen streep en we verwachten een meisje. Die streep gaat er nu ook niet meer komen.
Rond mijn 20ste week kwam de streep opdagen. Gelukkig is hij nog licht, waardoor ik er geen last van heb.
De streep was bij mij al heel vroeg zichtbaar. Nu is ie wel ietsjes donkerder geworden, maar niet té donker, hij is gewoon goed zichtbaar zeg maar. Bij mij loopt ie helemaal door boven mijn navel.
Nooit gezien; niet in de vorige zwangerschap en nu (bijna 37 weken) ook niet. Wel gek eigenlijk, want in alle boekjes die ik over zwangerschap heb gelezen wordt erover geschreven alsof alle vrouwen die streep wel krijgen.
De eerste 3 zwangerschappen nooit gehad, en nu tot op heden ook nog niet! Heb al 2 jochies en 1 meid gebaard, dus qua geslacht verschilt het niet bij mij En idd ... als je boeken leest word er idd gesuggereerd alsof het is dat bijna iedereen die streep krijgt
Dit las ik ergens :"Door het zwangerschapshormoon krijg je meer pigment in je huid, waardoor het kan zijn dat je overal bruine vlekken krijgt. Het meest bekende is de donkere lijn van schaambot naar de navel (linea negra)" En jammer van dat bakerspraatje...want nu kan ik em nie uit testen hihi liefs
Ik had die streep al snel en het duurt heeeeeel lang voordat hij weg is. Bij mij is hij nu pas echt helemaal weg. En dat ziet er na de bevalling natuurlijk niet uit haha. Zo'n slappe buik met een rare streep. Tijdens mijn zwangerschap vond ik het wel erg mooi.
Ik heb "de streep" ook (nog) niet. Ook nog geen andere streepjes (klopt dit meteen af). Wel donkere haartjes rond mijn navel.
Mijn zoontje is bijna 17 maanden en bij mij zie je hem nog heeeeel licht. Heb me er nooit aan gestoord eigenlijk! Liever die streep die weggaat dan striae en gelukkig heb ik geen striae!
Ik kreeg hem bij de eerste rond de 25 wk eerst tot aan de navel, later tot aan mijn ribben. Hij was langzaam weg aan het trekken. Bij deze zwangerschap is ie er vanaf het begin al tot aan de navel en komt de streep erboven langzaam op trekken. Ik vind het persoonlijk niet lelijk..
Ik kreeg hem bij m'n 1e zwangerschap al met 14 weken. Dat vond ik niet zo storend, die straie die in week 38 kwam opzetten daarentegen
Ik had hem ook al erg vroeg. Bij mij is ie echt donker en loopt hij ook na mijn navel door, tot mijn borstbeen.
Ik heb iets raars, vind ik zelf dan : De eerste 5 zwangerschappen had ik de lijn wel, en nu helemaal NIET Ik heb overigens zonen en dochters 8)