Hey meiden.. Ik ben inmiddels 12 weken zwanger en vraag me af of je dan al harde buiken kan hebben..? Ik heb de hele dag al een soort zwaar zeurend gevoel in mijn buik maar als ik rustig ga zitten trekt het weg.. Ik heb vorig jaar een MK gehad en deze buikpijn voelt heel anders..meer alsof ik een voetbal in mijn buik heb..soort gespannen zwaar gevoel. Ik kan me niet herinneren dat ik dit gehad heb tijdens mijn zwangerschap van mijn zoon. Vanaf wanneer hebben jullie harde buiken gehad en voelt dat een beetje zoals ik het beschreef? Liefs Joy
Ik had er 1 met 16 weken, daarna nooit meer gehad. Me buik werd echt kei en keihard alsof ik kramp had maar dan over me hele buik heen, de pijn was er ook mee te vergelijken. Hield denk ik 5minuten aan en is daarna weg gegaan. Dat van jou klinkt meer als bandenpijn, dat had ik ook rond die periode dan gaat het allemaal echt hard werken daar en dan krijg je soms die zeurende pijn onderin, gewoon door groei dus.
ik heb vanaf ca. 18 weken af en toe een harde buik, voelt alsof het aanspant/samentrekt (niet pijnlijk, wel onprettig) en voelt van de buitenkant heel hard aan. als ik rustig ga zitten of erover wrijf verdwijnt het wel weer. ik weet niet vanaf welke week je het kunt hebben..?
Op 12 weken kan je een harde buik echt niet voelen, het lijkt me meer op bandenpijn! Je kindje en baarmoeder groeien nu pas boven je schaambot
Thx meiden.. Ik zal even urine wegbrengen want het zou idd ook een blaasontsteking kunnen zijn en mss ook wel bandenpijn want mijn buik groeit ineens ook wel erg snel.