Ik heb hem ook gehad: linea nigra noemt het! Bij mij liep die van schaambot tot borst en ik had een meisje
Ik heb hem helemaal niet (ja héél lichtjes onder m'n navel, maar dan moet je wel erg goed kijken!)...
Het zal ook wel zijn omdat ik altijd een lichte streep heb gehad, nog voor de zwangerschap, weet ook niet hoe dat kan maar ja hij heeft er altijd al gezeten, de streep is nu wel donkerder en meer naar boven gekomen.
ik heb ook een lichte streep, zowel onder als boven mn navel. Weet niet meer wanneer hij kwam, redelijk in het begin, ik denk rond week 15 ofzo al. We krijgen trouwens een jongetje, geen idee wat de theorieen hierover zijn
Ik had um bij mijn vorige zwangerschap tot 4vingers boven de navel en het is een jongetje, nu heb ik geen lijn ( ik zie hem niet in ieder geval ) en ik ben nu weer zwanger van een jongetje.
Bij mij loopt die lijn precies hetzelfde! Maandag bij de 20 weken echo hoop ik te weten of het een jongen of meisje wordt...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik hem wel en nu niet. Ben benieuwd of het nog komt. Ik vond het ook raar want een hele tijd later ging de lijn pas weg, maar ik kon hem ook echt wegboenen op een gegeven moment. Ik dacht altijd dat het echt een pigment gebeuren was maar het zat ook gedeeltelijk op de huid.