Predictor indroogstreepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ieniemienie81, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ieniemienie81

ieniemienie81 Nieuw lid

14 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wie kan mij vertellen of predictor een indroogstreepje heeft? Ondanks veel testen heb ik nooit een predictor gebruikt en nu wel uit nood. Ik zie een heeeeeeeeeeeeeeel licht lijntje en krijg deze niet op de foto. Raar verhaal want ik heb een spiraaltje en heb inmiddels al ruim 2 weken helder slijmverlies, soms ook rekbaar. Een paar dagen kan ik me voorstellen maar ruim 2 weken zet me toch aan het denken. Verder rugpijn, krampen, humeurig ;) en 2 dagen gevoelige baarmoedermond. Heb het spiraaltje al 9 maanden en geen ongesteldheid meer te bekennen dus daar kan ik het ook niet aan staven. Verder nooit slijmverlies dus wie heeft het antwoord voor mij :)

2. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland

Is het een koper spiraaltje of een mirena?
    Bij mirena is het praktisch onmogelijk zwanger te zijn, koperspiraaltje kan wel..
    Hier lees je niet veel goede over predictor.. Heb er zelf alleen maar positieve ervaringen mee..

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Predictor geeft inderdaad een voorgedrukt streepje! Dus zou er persoonlijk vanuit gaan dat ie negatief is! KV testen vind ik persoonlijk beter( en goedkoper)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus;)
    Morgen een andere test doen.

5. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Euhhh bijna onmogelijk klopt maar het gebeurt, ik heb de mirena en.zoals je ziet aan míjn banner niet 100% safe. De 2 voor 5 euro van kruidvat zou ik als ik jou was proberen, ik heb direct bloed laten trekken bij de dokter omdat ik dacht dat ik me gewoon niet lekker voelde. Maar was dus wel.degelijk een zwangerschap suc6

6. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland

Dat moet een wonderkindje worden! :D die heeft een enorme wilskracht! Als hij/zij ooit beroemd of zeer succesvol wordt... Denk nog een keer aan mij;)

7. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd het voelt ook als een wonderkindje en als hij/zij ooit bekend word zal ik je een pb sturen:D

8. ieniemienie81

ieniemienie81 Nieuw lid

14 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimmy...gefeliciteerd met je wonderkindje!

Ik heb idd een mirenaspiraaltje en eigenlijk nooit dit soort klachten. De predictor was uit nood omdat ik niets anders kon krijgen. Vanochtend toch met de kv 2 voor 5 (heb ik al een keer eerder vals positief mee getest) getest en deze was negatief dus ik ga er maar gewoon vanuit dat de predictor niet goed is geweest. Heb al 2 wondertjes rondlopen en een spiraal omdat we klaar zijn, was het wel zo geweest was het zeker welkom hoor! Maar ik heb voor de mirena gekozen omdat de kans daar het kleinst mee was (na geheelonthouding natuurlijk haha)
    Bedankt voor het meelezen.

Deel Deze Pagina