Hoi meiden, Zal even me verhaal vertellen. Wij zijn begonnen aan een iui behandeling met hormonen en pregnyl. Ik heb een inseminatie gehad op vrijdag 19 mei. Nu heb ik geen geduld en heb ik een ovulatie test gedaan en een zwangerschapstest. De ovulatietest geeft lichte streep aan maar de zwangerschapstest helemaal niks. Kan ik nu nog te vroeg zijn of zou het gewoon niks zijn? Hoop het zo we zijn namelijk al 3 jaar bezig!
Welke ovulatietesten heb je gebruikt? Bij mij geven die namelijk altijd een lichte streep. De keer dat ik zwanger was en met een ovulatietest testte knalde hij echt van het scherm af... Ik vrees dus dat dit streepje niet van een zwangerschap komt, sorry...
Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waarop een ovulatietest met een licht tweede streepje kan reageren. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Een licht streepje zegt helemaal niks, dat is gewoon een negatieve ovulatietest. Als een ovulatietest knalt (dus positief is) rondom je NOD, dan is er kans dat je zwanger bent. Je zwangerschapstest is negatief, dus ik vrees het ergste
Ik heb geen idee eigenlijk van welk merk dit is haha. Ik heb hem van marktplaats gekocht. Staat ook een merk op het is wel een dipstick.. maar ik denk dat ik te graag wil.. dus dan probeer je op allerlei manieren een streep te zien .. heel slecht ik weet het haha. Ik zal denk ik dan toch af moeten wachten tot vrijdag dan zou ik officieel ook kunnen testen. Hoop doet leven zeg ik dan maar hé!
Ik hoop voor je dat je te vroeg bent voor de zw test, maar de ovulatietest zegt niks in deze... Een licht streepje heb je eigenlijk altijd, omdat het LH hormoon altijd wel in je lichaam zit...
Dank je wel voor de reacties in ieder geval! Nu heb ik meer zekerheid! Ik wacht dan maar netjes af tot vrijdag!