Hay dames, even delen, hij is enormmmmmm licht en na het indrogen volgende dag vandaag dus zelfs grijs. Zien jullie ook iets??
Ik zie inderdaad wel iets, maar 6 dpo is wel erg vroeg! Ik zou op je NOD nog eens testen.Er zou dan wel een mooie streep te zien moeten zijn, als er nu al iets te zien is... Dat wordt duimen!
Bedankt voor je reactie!! Gelukkig zie jij ook iets, ik denk trouwens toch dat het 7dpo is he even titel aangepast. Je moet natuurlijk na positieve ovu 24 bijtellen
Ik zie ook wel iets! Spannend hoor! Hopelijk heb je over een paar dagen een hele duidelijke test in handen
Nou sinds dien hoop getest maar het word niet echt donkerder vind ik, heb die eerste test weggegooid dus kan ze niet onder elkaar leggen..
Na een positieve ovukatietest springt je eitje 24-48uur later. Je moet er dus 1-2dagen vanaf halen. Als je op maandag een positieve ovulatietest hebt springt je eitje dinsdag of woensdag. Verder zie ik nog niks, maar het is ook echt nog veel te vroeg. Wacht even tot 1-2dgn voor je nod, dan heb je duidelijkheid!
Als die streepjes echt door een zwangerschap komen, dan hadden ze nu echt al duidelijk zichtbaar moeten zijn. Ik zie overigens op alle testen niks. Hoeveel dpo zou je nu zitten dan? Wanneer was je positieve ovulatie test?
Ik zie ook nog steeds wel vaag iets, maar je bent nog erg vroeg! Zou hij negatief blijken, zegt 't nog niets. Zou hij positief zijn, zegt het ook nog weinig. In dit stadium gaan er nog zo veel mis Ik duim dus heel hard voor je! Hopelijk kunnen we je binnen een week dik feliciteren!