Ze " moeten" even donker zijn of donkerder. Als je wilt wil ik wel een foto laten zien niet om je te kwetsen maar dan weet je waar je op moet letten. Maaaaarrrrr er zijn ook vrouwen die niet echte knallers hebben en toch zwanger raken! Ken iemand die had echt een heeeel dun streepje, dag erna weer weg. Die dag van dat streepje gemeenschap gehad en raak! Kon alleen maar van die dag zijn want ze hadden maar 1x die maand gemeenschap gehad. Ik zou het iig wel de komende dagen gezellig maken en even door testen totdat je praktisch niks meer ziet
Bedankt voor je reactie! ja hoor natuurlijk wil ik je foto zien Maar wat is nu het beste dan, om nu 3 dagen iedere dag sex te hebben of gewoon om de dag blijven doen?
Kan zijn dat dit donker genoeg is voor jouw hoor! Of de piek gisteravond is geweest? Dat weet je eigenlijk pas als hij morgen of donkerder of lichter wordt Ik zou om en om gemeenschap hebben. Gister wel? Dan morgenvroeg ofzo. Gister niet? Dan zo snel mogelijk!
Bedankt voor je reactie. Heb zostraks wel wat menstruatie achtige buikpijn gehad. Eergsiter voor het laatst geklust, als we het vanavond doen is dat dan nog op tijd?!
Kan best hoor dat dat jouw donkerste is. Als hij daarna lichter blijft, is dat dus jouw LH piek. NIet iedere vrouw 'plast' de stickjes even donker. Je komt er vanzelf achter wat jouw 'donkerste' is.
Ja ik denk dat vanavond prima is. Maar mocht je piek al geweest zijn en bv nu je ei springt, is eergister ook een goed shot! En je ei leeft nog even dus is vanavond voor een snelle zwemmer van je man ook een goed shot! Succes en je kunt nu alleen maar afwachten...
Als je je piekt mist wordt hij niet donkerder... men zegt dat vlak na de middag testen het beste is, maar ik had mijn piek dan ook niet. Heeft verder niets betekent voor me... ik word al zwanger als mijn kerel alleen nog maar naar me kijkt