Gisterochtend testte ik met de zw-test van Kruidvat (2 voor 5 euro) positief. Helemaal blij dus. Het lijntje van de teststreep is echter lichter dan het controlelijntje. Maar het is wel een hele duidelijke streep. Vanochtend weer getest en gelukkig nog steeds positief. De teststreep wordt alleen niet donkerder. Of hoeft dat met een zwangerschapstest ook niet? Ik ben wel lekker misselijk en erg zere borsten. Sorry dat ik zo onzeker klink, maar ik kan het nog steeds niet bevatten. Echt gewoon niet verwacht, omdat we al wel een poosje bezig zijn.
Nou volgens mij ben je dan gewoon hartstikke zwanger hoor!!!! PROFICIAT! Heb je geen foto? we willen graag meekijken
als eerste natuurlijk GEFELICITEERD!! en je HCG verdubbeld elke 2-3 dagen dus als je morgen zou testen zou die wel wat donkerder kunnen zijn maar hoeft niet. het is maar net hoeveel er in je urine zit. ik hoop dat je een goede zwangerschap te gemoed gaat en over 8 maandjes een mooi wondertje in je armen mag sluiten. Liefs xx
Gefeliciteerd!!! Waarschijnlijk als je morgen zou testen zou ie donkerder zijn. Je HCG verdubbelt niet iedere dag, dus heb geduld Moeilijk he? liefs
van harte gefeliciteerd je bent gewoon hartstikke zwanger!! Zoals de andere meiden hij zal morgen of overmorgen wel donkerder zijn of doe voor je eigen gemoedrust een digitale van clearblue met indicator Maar ga lekker genieten lekker van je zwangerschapmeis! Hoe onwerkelijk het ook nog is
Er werd gevraagd naar een foto van mijn zwangerschapstest. Ik hoop dat het me lukt om de foto aan dit bericht toe te voegen. De bovenste test is van 16-10 en de onderste test van 17-10.
Als je mijn testjes in me album ziet dan zijn ze veel lichter, heb ook nooit een donker teststreepje gehad trouwens.. Zie mijn banner, blijkbaar is een donker streepje niet noodzakelijk Ik heb wel zelf daarna een digitale clearblue test gedaan, voelde toch fijn om vervolgens ook echt het woord zwanger in beeld te zien staan.
Jij bent hartstikke zwanger hoor! Mijn eerste test was veeel lichter. Ik heb toen 4 dagen later nog eens getest en toen was ie al een stuk donkerder. Misschien als je een paar daagjes wacht dat je test donkerder wordt. Maar er is echt geen twijfel over mogelijk hoor bij deze test van jou, dus..... gefeliciteerd!!!!!!!
Hartstikke zwanger hoor!! Over een paar dagen zal het streepje wel wat donkerder zijn denk ik! Mijn streepje was ook niet zo donker (veel lichter dan die van jou) en zie mijn banner !!!!!Gefeliciteerd!!!!! xxx Laar
Bedankt voor jullie felicitaties en misschien dat ik over een paar dagen nog eens test. Maar weet het nog niet zeker, want ik vind het allemaal zo spannend! Ben bang dat ik daar alleen maar onzeker van word.
je kan ook een digitale doen met indictor van clearblue. Die zal in jou geval hartstikke zwanger zeggen met de aantal weken. Gefeliciteerd!!!!!!!!
hey meid, allereerst: gefeliciteerd!!!!! Hoe donker het teststreepje is hangt ook een beetje af van hoeveel je hebt gedronken de avond ervoor. Nu je nog niet lang zwanger bent, heb je waarschijnlijk nog niet zoveel Hcg dus dan heeft minder geconcentreerde urine wel invloed op de test. Maar waarschijnlijk knalt ie over een paar dagen er vanaf!!! Geniet ervan!!!