dat weet ik niet, maar heb wel eens gelezen dat ibuprofen de innestelling kan tegen gaan? lijkt mij niet goed om brufen te slikken dan? maar ben natuurlijk geen ha...
heb namelijk enorme ondraagelijke pijn aan verstandskies, moet er vanmiddag uit... dus kan nie anders dan dit slikken x
Ik heb ibrufen geslikt eveneens voor kies, maar dan ontsteking eronder. Wist niet dat je die niet slikken mocht. Heb 2 keer een positieve test gehad (januari en maart) maar ook beide keren helaas een mk. Afgelopen maand enkel paracetamol gebruikt (ontsteking is inmiddels weggehaal door tandarts 2 mnd terug). Ben nu opnieuw terug zwanger direct na de mk van 22 maart en alles gaat goed. VOlgende week vrijdag een 1e echo. In bijsluiter staat dat vrouwen die zwanger willen worden of zijn, geen ibrufen mogen gebruiken. 100% zeker weet ik het niet maar ik gebruikte het en beide keren ging de zwangerschap mis. Je had negatief getest las ik... hopelijk gaat alles goed en kun je paracetamol gebruiken na het trekken van je verstandkies. Ik heb het er iig niet meer zo op ibrufen en zwangerschap. Succes...
hoihoi ik gebruikte ook brufen 600,maar moest er mee stoppen omdat k zwanger wil worden. ibuprofen en soortgelijke pijnstillers kun je beter niet gebruiken omdat ze de kans op miskramen en misvormingen bij de foetus kunnen veroorzaken. het is dus leven op paracetamol want dat mag k nog wel.