He meiden, Ik ben soms echt een onzeker typje... Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst positief getest. Was een vrij duidelijke maar lichtere streep dan de teststreep. Vandaag ben ik officieel 1 dag over mijn NOD. Dus ik dacht laat ik nog eens testen. Is dus de streep veel lichter dan dinsdag. Heb ochtendurine gebruikt en vannacht niks gedronken ofzo. Wie kan mij vertellen/geruststellen hoe dit kan. Het zal toch niet zo zijn dat ik nu ineens niet meer zwanger ben. En wat is schijnzwanger zijn precies? Heb je dan ook een positieve test? Sorry, maar ik ben gewoon heel onzeker.... Kus, Dolfijn Ps. Ik heb sinds mijn vorige ongesteldheid (2nov) geen bloed meer gezien.
Je hebt een positieve test in handen dus je bent gewoon zwanger hoor! Geen gekke dingen denken enzo Proficiat! De ene test is de andere niet, dus verschil in duidelijkheid van streepje kan altijd voorkomen.
zo is het, je kunt er onzekerder van worden door meer te testen, maar een streep is een streep, gefeliciteerd en lekker genieten nu
hihihi ik snap dat gedeelte van ik wil het heeeeel zeker weten! Ik wil ook een heeeeeel erg blauw lijntje en niet zo een vage! Maar goed streepje is streepje
Misschien een domme vraag maar maakt het nog iets uit hoe lang je zwanger bent? Kan het bijvoorbeeld zijn dat na 7 weken de uitslag duidelijker is dan na bv 4 weken? Want ik kwam er pas na 7 weken achter dat ik zwanger was en de test was wel zo OVERduidelijk daar kon ik niet echt omheen.. Hoe komt dat dan? Of ligt dat gewoon aan de test?
een streepje is een streepje. maak je niet druk, zolang je geen krampen en bloedverlies heb en je nog steeds een streepje ziet op je test ben je gewoon zwanger! amilah - ja dat kan dat na een aantal weken het streepje duidelijker is, dan heb je meer HCG in je urine.
hallo meiden, Thanks voor jullie geruststellende lieve antwoorden. Ik mocht vanmiddag even wat urine bij de assistente van de HA langsbrengen. Zij heeft voor mij een test gedaan. (Mijn eigen test heb ik haar niet laten zien, dus ze stond er blanco tegenover). Ze feliciteerde mij. 'Je bent echt ZWANGER hoor. Blij mee?" Tuurlijk heeeeel blij mee..... Dus vanaf nu geen twijfels meer en heerlijk aan het genieten. Over 3 weken mag ik al een echo laten maken bij mijn gynaecoloog (ik werk in het ziekenhuis, dus voordeeltje). Met kerst willen we het aan onze ouders gaan vertellen, dus ik hoop dat de echo lukt. Kus, Dolfijn
Mijn streepje was ook vaag maar wel duidelijk te zien en vanmorgen toen ik weer voor de zekerheid ging testen was het veel duidelijker. Dus lief dolfijntje geniet maar fijn want je bent super,super zwanger. Net als ik Knuffeltje van Teddy.