Bij de huisarts geweest.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Teddie, Dec 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest en die was erg blij voor mij en feliciteerde mij van harte.
    Mijn huisarts is niet iemand van veel woorden maar een glimlach op z'n gezicht dat deed mij wel erg goed.
    Het is een lieve man aleen hij zegt niet veel maar luisterd wel erg goed naar je en geeft goede adviesen en zo en daar gaat het bij mij om hoor.
    Met hem gekeken waneer ik mischien uitgerekend ben en dat is 6 Augustus maar goed dat is een datum en het kan ook wat eerder zijn of later.

Van hem ook wat info mee gekregen over gezondheid tijden het zwanger zijn maar daar wist ik al wat van af door op internet en hier te lezen.
    De kattebak mag ik niet meer verschonen dus mijn lieve schat is nu heerlijk iedere avond bezig met de kattebak :D wat hij uit liefde doet hoor.
    En ik ben vegetarisch dus voor mij is het belangerijk zegt de huisarts dat ik voldoende ijzer binnen krijg want vegetarische mensen krijgen dat wat minder omdat ze geen vlees eten.
    Maar dat komt wel goed hoor.

Ik heb het telefoonnummer mee gekregen om een afspraak bij de verloskundigen te maken dus dan doen we dat gezellig he :D
    Maar kan ik dit nu al doen nu ik pas 4 weken zwanger ben of moet ik wachten?
    Weet iemand dat?
    Ik heb een tijdschrift gekocht over zwanger zijn en daar in zit een poster over de 9 maanden dat je kindje groeit dan kan je dat precies bij houden,leuk hoor.

Ik dacht kom ik breng even verslag uit aan julie maar het is wel erg lang geworden he?
    Ik vind het gewon leuk om dit ook met julie te delen.
    Tot snel weer.

Doei dikke knuffel van Teddy.

2. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Leuk zo'n verslag, dat doet me denken aan toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was.. Kreeg ik ook allemaal folders met informatie die ik allemaal al van internet wist :)
    ik weet niet of je al zo vroeg een afspraak bij de VK kan maken. Bij mij vroegen ze hoe lang ik zwanger was en zeiden ze in welke week we het beste een afspraak konden maken dus daar maakte het niet echt uit hoe vroeg je was..
    Je kunt gewoon bellen toch? Als het te vroeg is dan hoor je het wel..

Hey geniet van je zwangerschap! Gefeliciteerd :)

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    het doet mij ook inderdaat denken van mijn melding bij de huisarts. Ik had nog niks gezegd en hij zei al gelijk gefeliciteerd ik keek hem wel heel verbaasd aan hij zei je bent toch zwanger haha. nu hoorde ik ater dat die man het altijd ziet bij vrouwen op een of andere manier.

We hebben toen lekker zitten babbelen hij heeft het nog op de ouderwetse manier effe nagekeken en zei toen dan gaan we snel maar een echo laten make.
    Wat was ik in de wolken om de bevestiging te krijgen van zo'n man.

Gewoon naar de vk bellen dan hoor je wel of ze het te vroeg vinden of niet.

4. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ik heb de verloskundige gebeld en Donderdag 5 januari om 9.30
    heb ik mijn eerste afspraak en ook gelijk mijn eerste echo.
    Spannend hoor maar kijk er wel erg naar uit.

Doei Teddy.

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN! :)

Share This Page