Hoi allemaal.. Ik heb net 2 testen gedaan, allebei kreeg ik een lichtroze streep dus hoera zwanger..Alleen nu zijn ze vervaagd en zie ik op 1 van de testen nog maar een heel licht streepje.. Mijn moeder zag het ook dus.. Ben ik nu gek of? Iemand tips of advies? Xxx proudmamaa Edit moderator: verplaatst naar zwangerschapstesten en titel aangepast
Ik zeg altijd maar zo: een streep is een streep! Die is er niet zomaar! Ik denk dat je lekker zwanger bent, gefeliciteerd!
hoi, een streep is een streep, ook al is die licht. Vervagen kan na verloop van tijd, staat ook in de gebruiksaanwijzing, volgens mij moet je het resultaat binnen 5 of 10 minuten aflezen, anders is het niet meer betrouwbaar. Als je later nog eens test (na een of meerdere dagen) krijg je ws. een dikkere streep die ook niet meer weggaat. En gefeliciteerd! Bij mij begon het ook met een hele lichte streep.
Ja dat vind ik dus ook een streep is een streep en mijn mams zag het dus ook maar het is zooo raar...net alsof je gek bent ofzo:S:S.. Pfff...heel frustrerend..
hahaha gefeliciteerd! Anders haal je morgen nog een testje en die doe je dan over 2 daagjes ofzo, dan is de lijn waarschijnlijk een stuk duidelijker!
Ja, ze vervagen soms. Wat je kan doen is na 10 minuten even wat haarlak op de test spuiten... dan heb je een voor in den eeuwigheid vastgelegde teststreep!
Net nog 1 gedaan van Clear Blue...niks noppes nada.. Nu snap ik er echt niks meer van Op de eerste 2 was duidelyk een streep, die na een kwartier vervaagde, en deze niks.. Morgen bel ik de HA maar eens ff want dit slaat nergens meer op..
Niet te veel testen doen hoor, werkt volgens mij alleen maar verwarrend en ik ben het eens met mijn voorgangsters, een streep is een streep.
Ja zo denk ik ook..streep is streep..alleen zo raar..het is dat iemand anders het ook gezien heeft anders zou ik denken dat ik gek werd.. Heb wel symptomen ook: ontzettend moe hele zere tepels af en toe vlaagje misselijkheid hoofdpijn af en toe voor in de week steken in mn onderbuik gehad, net alsof je ongesteld moet worden alleen niks ongesteld he Dus ja..
Je bent zwanger hoor, maar niet alle testen testen even snel positief (bij mij was sensitest de eerste die positief testte: pas na 19 dagen overtijd). Ik zou dus zeker niet nog weer opnieuw testen: je maakt jezelf alleen maar gek als je toevallig een merk pakt dat jouw HCG niet pakt... Als je toch opnieuw wil testen: wacht ff paar dagen, dan is je HCG tegen die tijd verdubbeld,
Allemaal bedankt voor de reacties.. Jah ik heb zelf ook wel gevoel dat ik wel zwanger ben maarja zo raar haha Wel heel frustrerend want ik kan niet tegen die onzekerheid.. Morgenvroeg bel ik eventjes naar de huisarts, eens kyken wat hun zeggen! Ben erg benieuwd, maar hoop wel dat ik HOERA kan zeggen hihi!
Proudmama.. je zegt zelf al dat er een lichtrose streep verscheen... Deze kan idd vervagen naar de tijd verstrijkt... Nu is de ene test gevoeliger als de ander.. Van Clearblue is bekend dat hij meer HcG nodig heeft... Heb je dus aan HcG nog niet voldoende aangemaakt zal ie niet zwanger aangeven... maaar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent.. Succes meid!
Ja ik las net al meer reacties dat de CB niet zo goed is..of in ieder geval niet altijd goed pakt! En idd de streep was er ahhaha...maar toch wel spannend hoor! Dank je wel!
Is ook spannend meid... Ik weet er helaas alles vanaf... Maaar ik heb goede hoop bij je hoor! Je kunt het best met ochtendurine testen en dan na savonds 20.00 uur niets of niet zoveel meer drinken zodat je urine smorgens nog geconcentreerder is...
Ja ik doe zowieso eind van de week nog 1 denk ik, en bel zowieso morgen de huisarts even kyken wat die zeggen! Haha ik hoop dat je hoop helpt hahah kromme zin
hihihihi... ik snap de zin nog steeds Ik ben bang dat de huisarts zal zeggen dat je over een week nog maar eens moet testen... Maar goed idd.. je weet het niet.. Misschien kan je eens vragen hoe hij/zij denkt over een bloedtest... Een bloedtest kan nl. de HcGwaarde in getallen berekenen... Dan kunnen ze ook meteen zien of de waarde overeen komt met de duur van je zwangerschap...
Zo net de huisarts gebeld... Die belt me terug Aaaarghhh nog meer in spanning hahahha! Hou jullie op de hoogte!
Aaaaaaah vanmiddag test doen bij de huisarts.. Bah nu ben ik nog meer zenuwachtiger dan ik al was hahahha Kunnen ze daar direct zien of t zo is? Moet namelijk urine meenemen!
Als ze een gewone test doen krijg je meteen de uitslag (en neem aan dat ze die doen, want je moet urine meenemen)
hey meiss ik heb na jou berichtje is even mijn testen er bij gepakt en die testen van internet zijn ook lichter geworden bij mij bijna niet te zien meer alleen de cb normaal en die van de kruidvat 2 voor 5 staat het nog duidelijk op en die van mvm natuurlijk ohh ik ga heel hard voor je duimen ! heel veel sucses bij de ha en ik snap dat je zenuwachtig bent ohjah drink niet te veel he voor dat je die test moet doen liefs ancie