Streep vervaagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMamaa, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Nou ben naar de huisarts geweest..

De test was negatief, maar nu komt het volgende leuks..

Omdat ik ALS ik zwanger ben, nog maar heel vroeg ben..kan het zyn dat ik nog geen HcG in myn urine heb zitten, of in ieder geval nog niet genoeg.
    Advies is om over week of 3 weer eens te proberen.

Rond dit weekend moet ik ongesteld worden, dus als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben, kyken we wel verder..

Wel balen maar goed..we zullen het zien he;)!

2. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Proberen even je zinnen ergens anders op te zetten, want anders gaat de komende week wel heel erg lang duren! Maar het kan nog.

3. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Jah doe ik zeker wel..moet ook wel want morgen werken en zaterdag feest en stappen hahahaha;)..

Maar er blijft hoop dat zeker:D:D!

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    @proudmamma: Ik snap iets niet helemaal. In je topic van don't give up zeg je dat je alleenstaande mamma bent. In je voorsteltopic zeg je dat je er misschien een 2e op komst is. Daarnaast zeg je in een innestelingstopic dat je een vroege miskraam hebt gehad en dat je afgelopen vrijdag ongesteld had moeten worden. De huisarts zei dat de test negatief is. Hier baal je toch wel van. Vind het een beetje verwarrend allemaal. Misschien dat het aan mij ligt hoor.

Maar ik zat me af te vragen om je een bewust alleenstaande moeder bent. Omdat ik er wel op uitmaak dat je geen vriend hebt.

5. ProudMamaa

1 okt 2008
    96
    0
    0
    mama
    Wierden
    Het is een raar verhaal ja snap er zelf ok weinig van ..

Maar nee ben geen bewust alleenstaande moeder.

Toen zijn zoontje een half jaar was is myn ex er vandoor gegaan met een zwangere meid..dus ja..

Ben wel alleenstaand al een hele tijd alweer maar goed..iedereen zyn behoeftes en daarom dus meer spanningen aangezien het geen relatie is of wat dan ook..;)!

Sorry voor de verwarring maar was behoorlijk in de war.!

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Oh vandaar! Nu snap ik het jah!
    Wat naar voor je dat ex op zo'n manier bij je weg is gegaan. Maakt niet uit op welke manier, maar dit is wel erg zuur.

Snap heel goed dat in spanning zat aangezien je geen relatie had jah! Pff das ook niet makkelijk.

Heel veel sterkte met alles!

Groetjes gaby

7. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    k heb vorige maand ook met die van kruidvat posi getest duidelijke streep, 2e gedaan ook een streep maar wat vager, toen die van sensitest gedaan 6 dg voor nod, die ook licht posi, dus k helemaal in de war.

had ook allemaal steekjes in onderbuik, 1 zere boob er was een melkkliertje zo erg opgezet dat je gewoon die bobbel kon zien in de spiegel + dat manlief zei van je boobs zijn groten geworden en dan voor namelijk me tepel.

maar de dag dat k ongie moest worden ben k het ook geworden, er zaten toen wel kleine stukjes in leek wel op vlees of iets dergelijks.

dus k weet ook nie of k wel of niet zwanger ben geweest.

maar hoop van harte voor jou dat jij het wel bent natuurlijk.

gr kreeft

Deel Deze Pagina