Streep word minder

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lian19, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Hoi allemaal!

Ik heb maandag een test gedaan (2 dagen voor nod) en die was postief, van kruidvat. Maandagavond nog 1 van kruidvat, waarop een heel licht tuur streepje te zien was en 1 van cb welke aangaf dat ik 1-2 weken zwanger ben. Nu dacht ik vanmorgen, ik heb nog 1 van kruidvat over dus ik ga voor de knaller (op nod) maar helaas was dit niet het geval... slechts een heeeel licht tuurstreepje....

Nu heb ik ook al een paar dagen buikkrampen etc (wat opzich normaal kan zijn bij een zwangerschap) maar het maakt me gewoon zo onzeker....

Kunnen jullie hierbij mee kijken? Mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt?

Alvast super bedankt! :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb het vorige maand gehad en dat liep helaas niet goed af! Niet heel opbeurend... kan die niet op je eisprong hebben gereageerd? Want ik vind die van maandagavond al minder duidelijk!

3. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Nee we hebben deze maand met ovulatietesten gedaan en die had ik op 31 augustus...
    Inderdaad niet erg bemoedigend maar wel eerlijk. Hoe ben je er achter gekomen? Bloedtest of kreeg je gewoon een bloeding?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De onderste is niet goed doorgelopen. Zou dus eerst nieuwe kv test doen voor je de conclusie trekt dat ie lichter is.
    Ik denk dat ie lichter is omdat niet alle kleurstof kon hechten.

Nonma vindt dit leuk.
  5. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Je bedoeld dus eigenlijk dat dat hoekje kleur de streep had moeten zijn? Haha

6. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik zou ook een herhalen als ik jou was.
    Ik had vorige week helaas wel dat ze lichter werden en dat liep helaas niet goed af. Maar ik zou het testje herhalen wellicht valt het mee!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee ik bedoel dat die opgehoopte paarse vlek kleurstof de teststreep niet heeft bereikt. Je weet nu dus niet hoe donker het streepje zou zijn als dat er wél langs was gelopen.

8. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Aah okee zo, dan maar weer op naar de winkel! Haha. Ik baal stiekem al zo hard he... we zijn al bijna een jaar bezig en dit was de 1e maand met ovulatietesten, eindelijk positief en dan deze onzekerheid! :(

Maargoed ik ga nieuwe testen halen en dan vanmiddag rond 5 uur (heb sinds 12 uur niet meer gedronken) een nieuwe doen en morgenochtend...

Iemand nog tips mocht ie niet oplopen?? Gewoon wachten op een bloeding of iets dergelijks of vk bellen??

9. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Erg vervelend hè die onzekerheid. Kijk maar eens wat de test geeft. Wellicht is hij wel opeens donkerder. En verder kun je niet meer doen dan afwachten als ze lichter worden. Het is nog veels te vroeg om iets te zien. En mocht het niet goed zijn stoot je lichaam het meestal wel af...

10. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Deze maand had ik ook een positieve een dag voor nod van de predictor Early. Drie dagen later nog een keer en die was lichter. Toch hoop gehouden u it eindelijk toch ingesteld geworden helaas. Hoop uiteraard voor jou een ander verhaal en dat het gewoon een test fout was! Ben benieuwd wat de nieuwe test weergeeft:)

11. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Lichter wordende testen zijn helaas geen goed teken. Ik heb het 2 jaar geleden ook gehad, was wel een weekje verder maar eerst oplopende testen en daarna steeds lichter tot wit. 2 dagen na de witte test kwam bloeding op gang.
    Meestal komt het vanzelf op gang, zeker zo vroeg. Aangezien er maar weinig hcg heeft gezeten zal dat ook niet lang duren (enkele dagen). Dit is het nadeel van voor de NOD testen; ongeveer de helft van de innestelingen loopt vroeg mis dus als je vroeg test kan je al een streepje zien wat dan weer afloopt. Meestal word je dan op je NOD of 1-2 dagen later ongesteld.
    Maar ik zou ook nog een nieuwe test doen want die onderste vind ik niet betrouwbaar; hopelijk is hij wel gewoon opgelopen en maak je je voor niets zorgen. Succes straks!

12. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik heb dit nu ook. 4 september positief getest. Cb gaf aan 1-2 weken zwanger. Test van action en Kruidvat 2v5 waren ook positief geen knaller maar wel een lichte streep iets wat ik nooit eerder heb gehad.

Nu is het zo dat de action en Kruidvat testen bijna negatief zijn. Echt een in mini streepje zie ik nog. Gister weer een cb gedaan en die staat nog steeds op 1-2 weken wat echt niet waar kan zijn. Verder voel ik het ook in mn hart dat het niet meer zo is. Ik heb geen krampen of bloedingen. Maar dat je hcg minder word ipv donkerder kan gewoon niet juist zijn. Ik zou nu 5 weken en 3 dagen zwanger moeten zijn. Dan zou een 2e streep gewoon duidelijk moeten zijn. Helaas moet ik nog bijna 2 weken zo rondlopen voor de gyn een echo kan maken.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als de test wel echt lichter word moet je afwachten tot de miskraam op gang komt. Je afspraak bij de gyn kun je laten staan, dan kan die controleren over twee weken of je goed schoon bent.

Let wel op...bij een miskraam mag je geen tampons gebruiken ivm infectiegevaar. Ook niet in bad of sex zolang je nog vloeit.

Maar voor nu gaan we ervan uit dat je test straks donkerder is hoor!!

14. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik vind het zo vreselijk moeilijk on te wachten terwijl ik het echt voel dat het weg Is, ik voel me ook niet meer zwanger. Het enige waar ik last van heb is vreselijk zeurende lage rugpijn.

Ergens wil ik nu gewoon dat de bloeding doorkomt zodat ik het kan afsluiten. Want testen gaat echt niet zomaar van positief naar negatief. Helaas het mocht gewoon niet zo zijn.

15. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Sterkte meid, is echt heel rot :( ik weet nog hoe kapot ik ervan was, was ongeveer even ver als jij. Bij mij kwam het bloeden op gang 2 dagen na de weer bijna negatieve test. Hopelijk komt het dan bij jou ook snel en kun je weer door. Ik was de volgende ronde wel "goed" zwanger, dus hoop houden!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Afwachten is ook moeilijk. Maar het enige wat je kan doen helaas.
    Ik weet hoe het voelt....ik heb 8 miskramen gehad voor ik deze zwangerschap mocht krijgen.
    Hier ging het tussen de 6-12 weken mis elke keer.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.140
    113
    He wat rot.... Hopelijk is je testje straks gewoon weer donkerder...

18. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik zou dit zien als foute test met die paarse vlek

19. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Ik ben bang dat het mis is... helaas is de test niet donkerder... ik ga morgenochtend nog 1tje doen met ochtendurine...
    Ik had nog geen afspraak gemaakt bij de vk maar mocht ik voor vrijdag nog geen bloeding hebben gehad ga ik wel even bellen...

Bijgevoegde bestanden:

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Das een andere test....geen kv.
    Moeilijk vergelijken maar vind hem idd ook erg licht :(

Deel Deze Pagina