Oja wel een bijkomstigheid en misschien een klein lichtpuntje, het is 13 dagen geleden dat ik mijn eisprong had.... Iemand van hier die zo weet met hoeveel dagen het bij hun op begon te lopen of iets dergelijks?
Je kunt de 1e en de laatste niet vergelijken het zijn 2 verschillende testen. Je zit nog voor nod dus het zou een prima streep zijn voor het termijn. Ik zou nog niet negatief denken.
Dat is inderdaad wel waar... had ik toch kruidvat weer moeten halen haha Maargoed ik zal vast niet de eerste zijn met 13 dpo en een heel licht streepje... had alleen wel gehoopt dat ie na 2 dagen wel donkerder zou worden... ik moet dus gewoon echt nog even afwachten....
Die testen van de etos zijn minder gevoelig dan de kruidvattesten, dus die kan je echt niet vergelijken. Helaas de verkeerde gehaald
Pfff blijf bezig hahahaha Mocht ie morgenochtend niet knallen dan haal ik sowieso die van kruidvat nog bij denk ik... zolang ik nog geen bloed zie of een compleet witte test in handen heb hou ik nog wel wat hoop en blijf ik door testen haha Ook ga ik volgende week een clearblue test doen om te kijken of daar nu meer weken op staan dan de 1-2 weken die er maandagmiddag/avond op stonden.... dan weet ik in ieder geval zeker dat het opgelopen is...!
Ovulatie test op 31 aug posi is 2 september je eisprong en nu dus nog maar 11 dpo Ik zou even de kv 2v5 halen morgen of gewoon morgen weer de etos test doen om te kijken of hij donkerder is geworden. Je kan de kv niet vergelijken met de etos test. De etos is namelijk veel minder gevoelig dan de kv
Ah okee dit verklaart ook weer een hoop... eigenlijk ben ik nu dus onwijs vroeg.... pfff geduld is niet mijn sterkste kant... ik doe morgenochtend sowieso even die etos test... maar ga ook maar weer gewoon die van kruidvat halen dus Iedereen echt onwijs bedankt voor de antwoorden! Mochten er nog meer mensen met ervaringen of tips zijn dan hoor ik het graag!
Ik hoop voor je dat je langzaam hcg aanmaakt! Of gewoon je ei later is geweest of late innesteling. Ik had 4 dagen voor nod een mooi streepje. Donkerder dan die van jou. Maar ieder lichaam is anders! Ik zou als ik jouw was morgen ochtend met eerste urine kV 2v5 doen
Ik had alleen nog 1tje van etos liggen die ik gistermiddag ook deed... er vanuit gaand dat deze veel minder gevoelig is zou ik toch morgenochtend een knaltest van de kruidvat moeten kunnen krijgen?
Mooi opgelopen hoor! Of je nu een knaller zou hebben van de kv durf ik niet te zeggen! Maar voor nu ziet het er goed uit
Pfft wat een achtbaan! Even doortesten indd met 1 soort testen! Maar laatste test zief er wel goed uit. Ik duim voor je
Ik wil niet dat zeggen dat ie mooi opgelopen is. Je eerste test van dit merk is nog geen 24 uur geleden dus oploop kan je bijna niet hebben omdat hcg niet zo snel word aangemaakt. Je urine zal nu in ieder geval veel geconcentreerder zijn geweest. Daarnaast is dit wel een hele mooie test voor 12dpo! Zou even kiezen met welke je verder wilt testen. De Etos of kruidvat. Hopelijk gaan ze mooi oplopen!
@Meiske2015 Ik heb bij m'n eigen testjes ook soms zo'n verschil gezien tussen testen waar nog geen 20 uur tussen zat. Dus het kan wel. Maar inderdaad: zou zeker 1 merk pakken nu en daarmee doortesten
Kan, maar hoeft zeker niet. Gemiddeld verdubbeld hcg niet in 24 uur. Daarnaast ben ik van mening dat je een middag test niet kan vergelijken met een eerste urine test. Maakt verder ook niet uit. Deze test van ts ziet er hartstikke goed uit en ik hoop dat de volgende mooi is opgelopen.
Nee klopt tot nu toe hebben alle testen die ik smiddags deed niet goed uitgepakt dus dat zegt denk ik vrij weinig... ik ga morgenochtend nog 1tje doen van de kruidvat... maar dat de etos zo donker word had ik niet verwacht aangezien die veel minder gevoelig is... heb er nu wel wat meer vertrouwen in haha