Hallo allemaal, Heb iets zeer vreemd voor met de k2v5 testen. Ik deed gisteren op 9dpo (in de namiddag) een test, in eerste instantie niets te zien, na ongeveer 2 uur nog is gekeken en een heel licht streepje te zien (zie eerste foto) - was verbaasd maar wist niet goed wat ervan te denken. Vandaag (op 10 dop) terug een testje gedaan, weer hetzelfde, in eerste instantie (na 10min) niets te zien maar na een paar uur terug een streep... (zie tweede foto) Wat denken jullie hiervan? Bedankt om even mee te kijken.... gr Louke
Moeilijk beoordelen! Ik ben altijd wel blij met de testen, maar moet zeggen dat ik ook niet voor NOD test! Na afleestijd aflezen is niet geldig, maar hij ziet er wel roze uit of niet? K zou over 2 dagen weer testen en dan binnen de tijd kijken!
Streepjes buiten afleestijd zijn meestal indrogers.Er staat ook niet voor niets een afleestijd in de bijsluiter.Als je binnen 10 min niets ziet,weggooien en als negatief zien. Ik zou gewoon morgen of overmorgen een nieuwe test doen en binnen de tijd aflezen.Ik duim
Weet het ook eigenlijk wel hoor dat je het niet meer mag bekijken na 10min... en ga er ook van uit dat het niets is maar vind het wel heel raar...gebruik nu al echt heel lang deze testen en geen streep bleef ook altijd geen streep....
Kruidvat testen drogen wel heel langzaam. Zie wel iets. Anders overmorgen weer testen. Gebruik je te veel urine? Is zo geel.
Ik gebruik de 4 voorgeschreven druppeltjes....maar vind hem ook wel geel hoor. Het gele van de 2de test is wel wat weggetrokken nu.....
Als je spreekt over een paar uur is het echt niet betrouwbaar meer. 9/10dpo is ook nog vroeg dus nu een negatieve test zegt nog niks. Je kan maar zo op 12dpo ineens wel positief testen.
Ik vind ze wel positief eigenlijk. Ik heb nog nooit bij deze een valse indringer gehad. Heb je wel goed getuurd na 10 min?
Bij mij bleven ze altijd wit ..zelfs na uren! Heb t gevoel dat je toch zwanger bent ..ik duim voor je
Ik heb een nog veel duidelijker indroger gehad dan de test van ts. Omdat ik twijfelde dezelfde dag nog een nieuwe gedaan en die was spierwit.
Ja bij mij dus ook hé...écht raar.. Lief!! Hoop het natuurlijk ook maar probeer wel nuchter te blijven...
Ik weet het niet hoor, maar ik vind ze wel heel duidelijk voor indrogers. Ik heb 1 ronde na afleestijd hele lichte streepjes gehad meerdere dagen na elkaar en op 6 verschillende testen, twijfel nog steeds of het indrogers waren of een biochemische zwangerschap. Maar die streepjes waren veel minder duidelijk; nauwelijks/niet op de foto te krijgen. Alle andere kruidvattesten die ik gedaan heb waren wit en bleven wit (zeker 20 stuks, en ja ik bekeek ze altijd later op dag nog ), behalve toen ik zwanger was. Het zou mij niet verbazen als er morgenochtend binnen afleestijd een streepje staat... Anders moet je een predictor early halen, ook heel gevoelig en die geven geen valse streepjes.
Helaas kunnen indrogers écht zo duidelijk zijn. Ik had er 2 nog duidelijker dan die van ts. Was, achteraf gezien, middenin m'n cyclus en had m'n eisprong nog lang niet gehad, was in mijn geval dus zeker geen biochemische zwangerschap of iets anders... @ts natuurlijk hoop ik dat het bij jou anders is en duim ik voor een positieve binnen afleestijd!
Kan hij dan niet op je LH piek gereageerd hebben? Ik vind het gek dat die testen altijd spierwit blijven, en dan opeens meerdere testen streepjes krijgen. Ik vind bij de kruidvattesten overigens als je beginnende streepjes krijgt dat die pas laat zichtbaar worden (10-15min, dus ook na afleestijd). Als ze dan in de dagen erop oplopen hebben ze toch op hcg gereageerd...
Nee want die was ruim een week later pas.... Dus het waren écht indrogers. En een week later had ik inderdaad ook 1 die op m'n eisprong reageerde Gek, want heb ook meerdere gedaan die gewoon spierwit bleven. Was altijd heel tevreden over de kruidvattesten, vorig jaar bij m'n vorige zwangerschap ook nooit dit soort rare dingen gehad, maar helaas doen ze nu gekke dingen.