Streep zwangerschapstest Kruidvat wisselend van dikte

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaMay

    LunaMay Lid

    12 mei 2011
    20
    12
    3
    Je testen zien er prima uit. Ik had de afgelopen 2 dagen ook testen met een wit streepje erdoor, maar wel knaltesten. Is gewoon een wat minder goede batch.

    Ik heb ergens gelezen dat het hcg niveau wat kan schommelen. Ik heb zeker niet het gevoel dat je je bij jouw testjes zorgen moet maken.
     
  2. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik herken je onzekerheid heel goed en kan je maar 1 tip geven: laat regelmatig bloed prikken.
    Velen zullen het overdreven vinden maar mij gaf het een gevoel van rust om 2 keer per week te mogen horen dat de hcg waarden goed verdubbeld waren.
    Urinetesten zijn bijlange niet even accuraat en je piekert je suf op deze manier (geen verwijt hoor, ik had net hetzelfde)
    Ik ben intussen gestopt met bloednames omdat mijn hcg door het dak gaat :D
    Maar ik heb wel 5x laten prikken in totaal. Bij mijn miskraam verdubbelde het helemaal niet zoals het hoorde, ik had nu echt nood om dit goed op te volgen, en gelukkig heb ik een megalieve verloskunde die me zo vaak als ik wil laat langskomen :oops:
    En eens je die zekerheid al hebt is het aftellen naar de eerste echo een pak draaglijker. Nog steeds lastig hoor :roflmao::roflmao: Maar veel beter vol te houden ;)
     
  3. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Toevallig dacht ik dit ook vandaag, vraag je dat aan de huisarts of verloskundige?

     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Lieve @MinnieJ, als ik zo naar je testen kijk ziet het er echt hartstikke goed uit! Ze knallen enorm! Als je goed kijkt naar die allerlaatste test, dan zie je dat ongeveer ⅓ van beide streepjes goed opgevuld is en de rest niet, deze test is gewoon niet helemaal lekker. Daarom lijkt het alsof je test lichter is, maar dat is echt niet zo.

    Ik raad je echt aan om te stoppen met testen. Het doet je meer kwaad dan goed en dat is zo zonde :( Je hebt helemaal niets aan test stress. Misschien is een bloedtest helemaal zo gek nog niet, dat geeft een veel beter beeld. Heel veel sterkte de komende weken tot je eerste echo!
     
  5. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Het meid, eerst en vooral gefeliciteerd met je mooie testen!
    Ik begrijp je ongerustheid en wat we ook zeggen deze zal inderdaad blijven tot de echo maar nu ziet het er alvast zeer goed uit! Ook ik maakte mij stapelzot door te veel te testen, maar wat anderen ook zeiden ik bleef met het knagende gevoel van ongerustheid zitten...
    We hebben zelf drie maal een miskraam gehad vorig jaar na het overlijden van ons dochtertje en het is en blijft hard om mee te dragen.. we duimen voor je!!
     
  6. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik ga zo ff de huisarts bellen. Dit is mijn test v vanmorgen, nu is de teststreep niet dikker dan controlestreep. Maar wel een prima test, ook voor 16 dpo?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    knorretje87, Sylva, lovejay en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Echt hij is prachtig! Ze kunnen niet meer hebben de KV en dat heb ik precies zo gehad. Dan was de controle streep iets lichter en dan de test streep weer lichter. Ik hoop op een goede echo voor jou!
     
  8. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Beter als vandaag gaat hij niet worden hoor. Hij loopt echt niet af imo.
     
  9. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat is overal een beetje anders denk ik.. in het ziekenhuis waar ik loop kan je zonder afspraak je aanmelden aan het labo, ik weet niet of dit bij jou ook kan? Anders zou ik eerst eens bellen naar je vk? Veel succes!
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dit is nog steeds een knaller. Donkerder gaat hij echt niet worden. Ziet er hartstikke goed uit. Ik hoop dat je huisarts een beetje meewerkt!
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    De teststreep is wel dikker dan de controlestreep hoor :):)

    Mag ik vragen waarom je de huisarts gaat bellen? Lijkt me dat je naar de vk moet bellen voor een eerste intake :) ;)
     
    Zulema vindt dit leuk.
  12. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.510
    113
    Vrouw
    Ik kan je 1 advies geven, stop met testen. Ik ben wel eens helemaal doorgeslagen, 15-20 testen in een paar dagen. En maaf streepjes vergelijken. Werd een vmk. Wat een rotdagen waren dat.
    Deze zwangerschap 2 testen gedaan. En toen was het klaar afgewacht tot de 1e echo. Daardoor kon ik het juist beter van me afzetten.
     
    vrouwvan vindt dit leuk.
  13. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Dit bericht stelt mij nou niet gerust ... Naar dat het een vroege miskraam werd, ik hoop zo dat dit mij niet weer overkomt

     
  14. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Hcg te checken, ik denk dat dit 2 of 3x tot echo me wat gerust gaat stellen
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht

    Aaah okay :):)

    Hopelijk gaat de huisarts je helpen :)
     
  16. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.510
    113
    Vrouw
    Mss goed om erbij te vermelden dat ik hele lichte streepjes hield. Zie foto.

    Bij deze zwangerschap zie banner, had ik dus rond nod een duidelijke streep. Lang niet zo knal als de jouwe nog nu.

    Echt meid laat het los je maakt jezelf gek door te blijven testen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ja ik heb ook een vroege miskraam gehad en inderdaad bleven die streepjes heel licht. Maar je kan natuurlijk ook met 5 of 6 weken een miskraam krijgen en dit kan je dan vast ook zien aankomen doordat testen niet donkerder worden. Ik herinner me bij de laatste zwangerschap die met 10 weken ppas eindigde in een miskraam dat ik op 17 dpo echt zo'n donkerpaarse streep had, zo'n super knaller. Die heb ik niet met de kruidvat vanmorgen, en nu ook niet met de predictor, alhoewel bij de predictor de testlijn wel duidelijk donkerder is dan de controlelijn, als ik de test goed begrijp...ik zal em zo effe uploaden. In ieder geval huisarts gebeld en ik krijg om 12u antwoord dus hopelijk kan ik vandaag naar het lab en heb ik morgenmiddag duidelijkheid
     
  18. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Deze 5 min geleden gedaan
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd, Zulema en lovejay vinden dit leuk.
  19. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    of is het iets van de action dat ze zo donker worden? Daar had ik op 17 dpo dus echt zo'n donkerpaarse bijna zwarte streep
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Holy crap! Dat is een mega knaller! Links de teststeep en die lichte is de controlestreep!!

    Ik snap je onzekerheid, maar bloedprikken lijkt mij met deze test echt niet nodig hoor :)
     

Deel Deze Pagina