Streep zwangerschapstest Kruidvat wisselend van dikte

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Denk je? Ik realiseer me namelijk dat ik in de war was en verkeerde dpo's op de testen heb geschreven dit weekend, volgens mij zit ik al op 18 dpo ervan uitgaande dat mijn ovulatie op 22 augustus was.. maar dat weet ik dus nog niet precies.

    Ik had op 21 augustus begin van de middag een negatieve digitale ovulatietest ( van sensitest) maar wel pijn bij het vrijen (stand baarmoeder misschien VOOR ovulatie?) en op 22 augustus dus dag 12 was ie positief begin van de middag. Hij kan binnen 24-48u springen, dus kan ook op dag 12 gesprongen zijn en dan zit ik dus op 18 dpo, maar als ie op dag 13 is gesprongen zzit ik op 17 dpo
     
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    irritant ben ik he? Ik erger me ook suf aan mezelf, en manlief helemaal, ik kan niet wachten tot ik bloed kan testen bij de huisarts, ik hoop dat ze dan morgenmiddag de uitslag al hebben
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Deze test is echt prachtig! ;) Hij knalt zo hard! :D

    Ik kan me je angst enorm goed voorstellen, maar je verandert met door testen echt helemaal niets aan hoe de zwangerschap zal verlopen. Sterker nog als je maar blijft door testen loop je straks ook nog eens tegen het hook effect aan en dan krijg je helemaal een rolberoerte als je testen minder duidelijk zijn omdat ze het hoge HCG niet meer aankunnen. Echt meid, wat doe je jezelf toch aan :( Geen testen meer in huis halen en accepteren dat je zwanger bent!
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Nee nu ga ik echt niet meer testen, maar ik vertrouw het helaas nog steeds niet

    Blijf het gevoel houden dat deze donkerder moet zijn...
     
  5. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Hopelijk stelt de bloedtest me gerust, als 't mag vd huisarts
     
  6. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Misschien moet ik het schreeuwen na je maar HIJ KAN NIET DONKERDER!!

    Of het nu wel of niet goed gaat heb je niet in de hand!
    En ja ik weet waar ik over praat aangezien ik zelfs EMDR nodig heb gehad om om te gaan met de miskraam die ik vorig jaar heb gehad, incl kloppend hartje enz.
    Dus dat ik nu weer zwanger ben zorgt voor een rollercoaster aan van alles in mijn hoofd.

    Probeer op je lichaam te vertrouwen, je haalt je waanbeelden in je hoofd.

    Je bent duidelijk zwanger, en is was duidelijk oploop maar ze kunnen voor nu niet donkerder worden.
    Het is echt niet zo lullig bedoelt zoals het misschien over kan komen.
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    Nee dit is niet zo... Mijn testen werder steeds donkerder met op 14 & 16 dpo een knaller. Erna niet meer getest. Helaas een mk geworden...
     
  8. Wizzy5

    Wizzy5 Bekend lid

    27 mrt 2019
    803
    957
    93
    Vrouw
    :D:D misschien een betere symptoom dan die enorme knaltesten van je :D:D
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  9. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    nou net met de huisarts gebeld, ik mag morgenochtend prikken en vrijdagochtend, hij kan me dan helaas pas maandag bellen met de uitslag omdat hij er vrijdag niet is....
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    En als hij op dag 14 gesprongen is, zit je op 16 dpo.

    Meis je test is echt super mooi!!

    No need to worries!!
     
  11. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    #51 RoGiJuLi, 9 sep 2019
    Laatst bewerkt: 9 sep 2019
    Ik hoop dat dat je dan gerust gaat stellen!

    Ik vraag me alleen af waarom je denkt dat de test nog donkerder moet zijn!
    Damn. . Zo'n knaller zie je niet vaak en al helemaal niet op 16-18 dpo!

    Met jouw hcg zit het nu helemaal prima.
    Dat weet ik 100% zeker!

    Of dit ook betekent dat de zwangerschap goed gaat kan ik je niet vertellen, maar dat kan ook een bloedtest niet, hoeveel bloedtesten je ook doet.
     
    margarethd, lidu1, Mim89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Echt? Meer kan ie niet knallen? Waarom blijf ik toch zo twijfelen.. Voel me ook prima verder op soms een lege maag na
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    De teststreep is 3x donkerder dan de controlestreep.... hij kan echt niet donkerder :)
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  14. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik had zo'n knaller pas aan 6 weken en ik ben zwanger van een tweeling. Ik denk dat je jezelf eeeecht geen zorgen hoeft te maken joh! :p
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  15. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Maar meid donkerder dan deze knalstrepen gaan ze echt niet meer worden. Snap het hoor dat je het niet vertrouwt, maar probeer toch een beetje te geloven in dat je lichaam dit echt aan het doen is.

    Ik doe mee met @lidu1 JE BENT ZWANGER EN JE TESTEN ZIJN PRACHTIG!

    Wel super fijn dat je al snel terecht kan! Hopelijk stelt het je gerust.
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  16. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Wat een fantastische test!!
    Die van mij is nooit zo donker geweest. Beide strepen even donker maar nooit de teststreep donkerder dan de controlestreep op de predictor! Gefeliciteerd!
     
  17. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    mijn pessimistische brein denkt dan "maar die controlestreep is zo licht, daardoor lijkt die teststreep zo donker".

    Maar goed, ik PROBEER het los te laten, hopelijk gauw wat duidelijke kwaaltjes. Ik wacht nog even met bloedprikken omdat de huisarts mij pas na het weekend zou kunnen bellen met een uitslag, dan laat ik het liever nu even los in plaats van een weekend wachten op zo'n uitslag of het verdubbeld is of niet. Deze week is vast gauw voorbij en die week erna ook weer, en dan heb ik alweer bijna de echo:)
     
    lidu1 en Cupcake01 vinden dit leuk.
  18. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Als de controle streep lichter is, dan is de teststreep ook lichter. Dus het feit dat jouw controle streep licht is en je test streep donker is alleen maar nóg positiever
     
  19. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid, maar dit is wel een hele mooie test hoor! Echt een knaller!
     
  20. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Er zit een maximale dosis verf in de test. 90% vakantie verf gaat naar jouw teststreep (je hebt al een enorme bulk hcg). Vandaar dat er maar weinig verf overblijft voor de controle streep. Meer zwanger dan dit ga je niet worden! Van harte gefeliciteerd met
     

Deel Deze Pagina