Streep zwangerschapstest Kruidvat wisselend van dikte

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bedankt voor het geruststellen lieve dames:)

margarethd vindt dit leuk.
  2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    En nu echt proberen te genieten. Ik had het ook vorig jaar dat ik onzeker was na mijn mk's (niet zo erg als jou, dat dan weer niet) maar bedacht mij op een gegeven moment echt dat ik niets maar dan ook echt niets met het vele testen aan de afloop kon veranderen.

3. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    heeel herkenbaar gevoel !!

Na 3 miskramen kort op elkaar dacht ik bij de 4 x zwanger dat ik het helemaal anders ging doen , ik had mijzelf opgelegd nog maar met een merk te testen en elke dag zelfde plas tijd ..
    ondanks dat zagen mijn ogen geen of onvoldoende oploop .. het is echt volgens mij een zelf bescherming !
    Iedereen kon mij toen hier zeggen dat ik het los moes laten en dat de testen prima op liepen , maar het deed me niks want in mijn ogen zat het al weer helemaal fout .
    Zelfs de eerste echo , rond de 6 weken was ik helemaal in paniek heb gehuild alsof het alweer voorbij was want we zagen nog geen hartje kloppen ..
    volgende dag extra echo gekregen en jahoor , een kloppend hartje ! Kun je nagaan hoe bepalend een dag kan zijn ..
    maar die angst blijft .. hopelijk bij jou in mindere mate maar bij mij heeft het echt mijn leven beheerst en ben uiteindelijk bij de psychiater beland , wat een angst had ik verschrikkelijk , ik hoop zo dat je vertrouwen krijgt .. laat de angst niet de overhand nemen want dan doe je jezelf zoveel te kort !
    Ik duim mee op een goede echo :)

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja terwijl het aparte is dat het me de laatste 2 dagen wel weer lukt los te laten, omdat ik dan denk; "tja, het ging mis met 10 weken, en het ging mis in het begin, dus ik ben gewoon de komende 2 maanden nog lang niet safe ", en omdat 2 maanden best lang is denk ik nu dan, laat het maar los

Ik had echt nooit verwacht dat het met 9 weken mis zou gaan, ik had het wel gelezen maar je denkt niet dat het jou overkomt ofzo

5. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ah wat goed !! Je zit op de goede weg .. zo hoort het ook , proberen los laten want je hebt 0,0 grip op de situatie ! En stress is voor niemand goed ..

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Toch vh rechte pad gegaan,... Ik vind de test lichter... En sensitest indicator zegt na 7 dagen nog steeds 2-3 weken

Ter vergelijking upload ik ook die v maandag

Bijgevoegde bestanden:

7. Mom4life

Mom4life Actief lid

17 mei 2015
    147
    322
    63
    Euhm... de controlestreep is lichter, omdat de teststreep zo knal is dat hij alle kleurstof opneemt! M.a.w. dit is een superknaltest!!!
    Absoluut niet druk maken dus. Je bent zwanger en het gaat goed :thumup:

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja echt? Nog even naast elkaar gelegd, arrrrggg waarom laat ik het niet los. Ik ben zo onzeker omdat ik niks voel..

Bijgevoegde bestanden:

9. Mom4life

Mom4life Actief lid

17 mei 2015
    147
    322
    63
    JA, ECHT!!! :p
    Zo naast mekaar is het toch duidelijk he?!
    Ik snap het, maar je er druk in maken haalt niets uit natuurlijk. Daar kan je de uitkomst niet mee veranderen spijtig genoeg...
    (Gemakkelijker gezegd dan gedaan, ik maak me ook altijd druk hoor!) ;)

Proficiat!

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Geen testen meer kopen, zonde van het geld stop dat geld in een potje en koop daar straks wat leuks van voor de baby! Je hebt zulke knallende testen, probeer het los te laten het is heel erg moeilijk. Maar nu maak jezelf alleen maar gek door iedere keer te testen.

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik wou dat ik iets voelde, dat maakt het zo onzeker snap je? Maar ik ga het weer proberen

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Meid, doe nou niet! Het ging zo goed!

Je HCG is zo hoog dat alle kleurstof naar je teststreep wordt gezogen! Er blijft niet veel van je controlestreep over haha :D Dit is een enorme knaller! Je bent verder ook nog geen vijf weken zwanger, dus dat die indicator 2-3 weken zegt is ook niet vreemd. Kan trouwens ook zomaar zijn dat je net op het randje van 2-3 naar 3 zit, maar dan pakt hij natuurlijk 2-3. Geen zorgen hoor, het ziet er nog steeds top uit! ;)

MinnieJ vindt dit leuk.
  13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Ik snap je, toen ik zwanger was en het een MA werd was ik broerd misselijk veel buikpijn, kokhalsen maagzuur ect
    En bij deze bijna geen last gehad wel wat kokhalzen en maagzuur maar niet mega broerd. Het zegt niks elke zwangerschap is anders. En deze zegt niks over je vorige gelukkig

MinnieJ vindt dit leuk.
  14. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Heel herkenbaar hoor. Na 2 miskramen en 1 missed abortion ben ik nu elke dag nog bang en leef van echo naar echo. Ik voelde in het begin ook helemaal niks en nu nog amper iets buiten vermoeidheid.
    Voor jou komt het vast ook helemaal goed!

MinnieJ vindt dit leuk.
  15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien anders ff een afspraak bij de vk maken, maar ook gelijk bij de opticien ;):)

margarethd, MinnieJ en sannekrul vinden dit leuk.
  16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja ik ook bij miskraam veel mis
    :oops:

margarethd vindt dit leuk.
  17. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw