het is een hele slechte foto, en ik kan het me verbeelden, maar....misschien zie ik op die laatste inderdaad een streepje......
foto is wel heel vaag,maar ik zie ook wel een heel vaag streepje. hoop dat je snel een duidelijk streepje heb.
ik vind je hebt helemaal gelijk, waarom zo een moeite doen en proberen met man en macht een streepje te zien? als je echt zwanger en overtijd bent knalt die streep er heus wel vanaf en als het de bedoeling van de fabrikant was geweest om er zo een moeite voor te doen om een streep te zien zat er wel een vergrootglas in de verpakking
Ja weet je, verstandelijk heb je gelijk. En dat is ook de manier waarop ik het heb gedaan. Overtijd getest en toen was het wel duidelijk. Maar ik kan me ook wel inleven in Jojo. Ik zie dat ze drie miskramen heeft gehad en ik kan dan heel goed snappen dat je er dan niet meer zo nuchter naar kan kijken. Een beetje inlevingsvermogen is hier wel op zijn plaats vind ik. En als dat nou haar manier is. Iedereen doet het op zijn eiegn manier.
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden, hulp, advies en wijsheden... Ik heb gister getest...negatief...dus was toch niet een streep, daar kwam bij dat ff vandaag eindelijk mijn ei aan heeft gegeven...dat is afgelopen dinsdag geweest...(2 sept) dus nog 10 dg tot mijn NOD... Vorige cyclus had ff geen ei aangegeven met mijn temp, maar had ik wel een eisprong volgens de gyn (sta bij haar onder controle)... Nou, jullie horen zeker van mij al ik over 10 dg goed nieuws heb... Liefs jojo Ps. bedankt allemaal///
sorry ik zie ook niks,maar ik heb ook een test met een vaag streepje,kun je wel met de blote oog zien,maar niet op de foto, dus zou zeggen,wacht een paar dagen en test opnieuw