Ervaringen met Easy@Home? Positieve ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jolien1991, Jul 31, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

Jul 20, 2019
    1,860
    1,963
    113
    Female
    Dag dames

Ik denk eindelijk op CD21 mijn piek (of toch bijna?) te hebben gevonden. :o: Maar dit is wel de eerste keer dat ik dit merk testen gebruik... heeft iemand ervaring met deze?

Uiteraard neem ik het ook elke maand terug met een grove korrel zout, want ik heb (vermoedelijk) pcos en dan zijn ovulatietesten niet altijd betrouwbaar. Maar, net zoals de laatste maanden voel ik deze keer wel weer echt 'eipijn' en heb ik heel vruchtbaar (echt eiwitachtig) slijm (sorry voor de zeer plastische omschrijving :D).

Wat denken jullie? Zien deze er goed uit?

Foto van de app + stripjes zelf opgeplakt (wel alleen de recentste 2, de andere heb ik inmiddels al in de prullenbak gekieperd;)).

Alvast bedankt om mee te kijken!

Attached Files:

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Ze lijken inderdaad positief

Jolien1991 likes this.
  3. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Ja hoor! Ze kunnen nog meer knallen, maar bij mij waren ze ook zo, en aan temperatuurstijging en kort erna een positieve zwangerschapstest bevestiging dat het echt mijn piek was. :)

Jolien1991 likes this.
  4. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

Jul 20, 2019
    1,860
    1,963
    113
    Female
    Even een update: ik ben blijven doortesten om eventueel toch nog die knaller te vinden. En daar was ie, op 1 augustus was de teststreep donkerder dan de controlestreep. Mag ik er dan vanuit gaan dat dit pas de piek was en dus niet 31/07? Want soms lees je namelijk ook dat de teststreep donkerder OF even donker moet zijn om van een positieve test te spreken. @RoGiJuLi ook even jou taggen haha.. :D Dus ik vroeg me nu af wanneer ik m'n eisprong zou hebben gehad (ALS ik die al heb gehad natuurlijk, ik hou altijd rekening met pcos helaas)...

Zie bijlage!
    Vandaag zagen de testen er overigens hetzelfde uit als gisteren. Dus vanaf gisteren weer duidelijk negatieve testen.

En dan nog iets heel bizar... deze namiddag (rond 15u) had ik plots enorm hevige steken, links in mijn onderbuik... eigenlijk in die mate dat ik even dacht 'bel ik spoed?' :eek:. Ik kon gewoon niet meer rechtstaan... heb dit nog noooit eerder gehad... het duurde ongeveer een uur vooraleer het wegzakte (nu ben ik weer ok). Iemand een idee of dit iets te maken kan hebben met de eisprong? Maar zo heftig? o_O

Alvast bedankt!

Attached Files:

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat kan idd met je eisprong te maken hebben.
    Stel dat je ei op 3 augustus geweest is, dan kan hetgeen wat je voelde dus nog daarmee te maken hebben gehad.

Jolien1991 likes this.
  6. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

Jul 20, 2019
    1,860
    1,963
    113
    Female
    Oké, dankje! Wat apart, heb ik nog nooit zo ervaren! Maar dus ALS dit nog van de eisprong kwam, dan was deze vermoedelijk pas 3 augustus en niet 2 augustus, als ik het goed begrijp?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan maar hoeft niet perse :)
    Alleen met temperaturen kan je (99% zeker) de exacte dag bepalen.

Jolien1991 likes this.

Share This Page