hallo, ik heb vanmorgen getest met een kruidvattest die van 7 euro staafje en foto ervan staat in me album hij staat er wel hoef niet te zoeken maar wel lichter dan de controlestreep ben ik nou zwanger of niet?
Nou meis een streep is een streep he! Het lijkt er wel op dus.. Als je nou over een paar dagen weer test moet ie wat donkerder zijn. Wel met ochtendurine gedaan?
Ik zie wel een lichte streep.. wel op tijd afgelezen dan? Na een half uur mag je er niet meer op kijken he, dan kan het een indrooglijntje zijn Doe t morgen anders even met ochtend urine, dan moet ie een stuk duidelijker wezen. Succes!
goeiemorgen ik heb vanochtend getest en zelfde resultaat als gisteren weer een streepje nog steeds licht van kleur maar wel duidenlijk blauw en was binnen 5 min te zien hoe ziet een indroogstreepje eruit dan als ik vragen mag? want heb aleens met kruidvat getest en toen stond er helemaal niks van een streepje indroogstreepjes zijn toch altijd grijs of vergis ik me nou ?
Ik zie duidelijk een streep hoor! een indroggstreepje is vaak wit, dus kleurloos, een blauwe streep bij jou is echt geen valse streep! Gefeliciteerd!
Hoi Simone, Ik heb precies net zo'n licht streepje als jij op die kruidvat test. Heb jij er al een nieuwe test tegenaan gegooid?
GEFELICITEERD! Ik had ook zo'n streepje met de kruidvattesten en ik was ook echt zwanger hoor. Als hij binnen de tijd er kwam ben je toch echt zwanger hoor.
Hij kwam er binnen de tijd. Ontzettend vaag en licht. Maar vanmorgen met ochtendurine had ik daarentegen weer een negatieve test... Ik hoop echt dat het wel zo is.
haha ik ben vandaag 4 a 5 dagen voor mijn nod met een kruidvattest met een licht streepje naar de apotheker gerend kan dat 4 dagen voorheenhij zei ja hoor tegenwoordig hebben de testen niet veel Hcg meer nodig maar wilde ik het zeker weten moest ik een lifeline of predictortest nemen die testen vanaf 20HCG en de clear blue pas vanaf 50 dat is hetgene wat je normaal op je nod zou hebben
hoi ja heb nog een test gedaan via de apotheek op het dorp en dat ziet er ongeveer hetzelfde uit als de matcare testen alleen dan een rondje en een vierkant vakje ipv helemaal ovaal zoals bij matcare maar daar stond ook een licht streepje nog steeds geen ongi hier wel krampjes afwachten nog maar. groetjes
Helaas, ik ben gister ongi geworden... Of miss wel een vmk gehad, want ik was al overtijd. En die pijn, arghh niet te houden! Maargoed, ik doe lekker rustig aan. Ik hoop op het beste voor je simone!
Ik had ook zo'n lijntje op kruidvattest vorige maand en toch ongi geworden (zie album daar staat ie nog in)
had jij dan ook zo heel erg veel pijn in je rug en buik? ik weet het vanavond zekers bloedtest gedaan vanavond hoor ik het
Spannend meid ik hoop het voor je en zal voor je duimen. Ik had wel een heftige ongi maar verder niet veel bijzonders.