hallo allemaal, Even een vraag. Met hoeveel dpo zou een clearblue test met weken indicator 3+ weken aangeven? Maandag 15 juli had ik een cb 1-2 weken, ik was toen denk ik 11 dpo (4 juli positieve ovutest) en precies een week later, maandag 22 juli een cb met 2-3 weken. Is dat wel een goede oploop? Ik durf er niet nog 1 te doen, want heb geen kwaaltjes en heb een onzeker gevoel. Bij vorige zwangerschappen testte ik nooit door.
In principe zou dan 28 juli een week verder zijn en zou de grens van 3+ wel bereikt moeten zijn. Je zou ook een paar dagen later dan kunnen testen, dan zal die vast en zeker 3+ aangeven. Je oploop klopt in elk geval gewoon netjes dus voor nu hoef je je echt geen zorgen te maken
Gefeliciteerd!!! Ik denk dat je uit moet gaan van 9dpo op 15 juli want je ei springt over het algemeen niet op dezelfde dag als je test en tel je 48 uur laten als 1 dpo. En dan kloppen je testen perfect en zou je idd op de 28e wel 3+ moeten krijgen. Maar ik denk dat je misschien wel meer moet denken aan die +1 die je in april gaat krijgen ipv die 3+ want je hebt schitterende testen!!! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Kom je gezellig meekletsen in het uitgerekend op 15-31 maart topic? Ik denk dat we een beetje gelijk op lopen! Ik was 14 juli 10 dpo en toen had ik 1-2 op de cb. Ik had 19 juli 2-3 en vandaag met 5.2 weken zwanger de 3+. Ik vond onderstaande waardes op Google en hcg verdubbelt ongeveer elke 48 uur. 1-2 Weeks = 25 - 200 HCG 2-3 Weeks = 200 - 2000 HCG 3+ weeks = 2000+
P.s Heb jij ook ovulatie testen gebruikt? Zo ja, wanneer was deze positief? De mijne op woensdag 3 juli positief, op donderdag al lichter en vrijdag echt negatief. Maar heb sterk het gevoel dat mijn ei op donderdag de 4e al was.
Ik had ook 3 juli een positieve test en op 4 juli mn eisprong, maar ik ben via ivf zwanger geworden. Ik heb op 4dpo een embryo teruggeplaatst gekregen
Hoi @Willemijntje19 gefeliciteerd met je zwangerschap!! Zoals ik al wel vaker hier op het forum heb gezet vind ik die CB weken indicators echt zenuwslopende troep. HCG levels verschillen zo per vrouw daar kan je geen software van een paar tientjes op los laten gaan. Het lijstje wat @Arendje plaatst is idd wat CB hanteert. Nou die verschilt dus enórm van wat Freya de patientenfederatie hanteert als norm. Ik testte pas met 6w5d de 3+ Bijna 2wk te laat! Dat had natuurlijk nooit goed kunnen gaan.... nou het is nu een vrolijke drukte in mijn buik kan ik je vertellen Kortom, maak je er niet te druk om. (Volgende x geef ik het geld van die troep liever uit aan een etentje ) geniet van je zwangerschap