ik ben vanochtend ongesteld geworden na een dubbel dosis kuur primolut dit inverband extreem bloedverlies die ik mijn vorige ongesteldheid had. ze willen niet verder kijken na het bloedverlies maar als ik na deze cyclus niet zwanger ben mag ik door naar de gyn. ondanks dat we niet weten waar het extreem bloedverlies willen we omdat nu het bloedverlies aardig minder is tegenover mijn afgelope menstruatie willen we gewoon proberen deze maand zwanger te worden. maar aangezien ik nu niet weet hoe mijn cyclus gaat lopen wanneer moet ik gaan beginnen met ovu testen? ik wil deze maand hem niet missen aangezien ik van ons prinsesje direct na de primolut kuur zwanger ben geworden. groetjes toetie
Had je voorheen een vaste cyclus? Er zijn ook verschillende internetpagina`s waar je je ovulatie kunt berekenen. Via Google even zoeken. Ik zou ook even je temperatuur in de gaten houden. Succes
dankje ja ik heb normaal een redelijke cyclus. ik denk dat ik vandaag niet meer ongesteld ben wanneer moet ik beginnen met tempen dan want daar snap ik nog steeds niks van?
Dit heb ik even voor je opgezocht via Google: voor de eisprong is je lichaamstemperatuur lager dan na je eisprong. Rond de eisprong stijgt je lichaamstemperatuur met minstens 0,2 graden. Wanneer je dus een paar maanden lang dagelijks temperatuurt, heb je een nauwkeurig overzicht wanneer je vruchtbare dagen zijn. De eisprong vindt over het algemeen plaats in een periode van twee dagen voor de temperatuursverhoging tot een dag erna. Als je cyclus een beetje regelmatig is, dan zijn die dagen dus na een paar maanden redelijk te voorspellen. Seks tijdens deze dagen vergroot de kans dat je zwanger wordt. Groetjes
ja doe ik ook wel. hoop echt zo dat dit net het zetje is geweest wat nodige was voor mijn lichaam. ben ook echt maar vanaf maandag tot gisteravond ongesteld geweest normaal echt een week. en tot grootste trots vandaag is mijn poppetje voor het eerst aan het slapen in haar peuter bedje.