Hello dames, Even een vraag, ik ben sinds deze maand begonnen met ovulatietesten en nu heb ik mijn ei ermee gespot vorige week maandag. Daarna nog een paar keer getest en toen was hij heel licht. Bijna niet zichtbaar. Nu Had ik voor de grap gister nog een keer getest en toen was hij wel weer donkerder. Weten jullie hoe dit kan??? Liefs
Ik had dit ook lindanna, had op 10, 19, 20 juli een hele duidelijke donkere ovulatietest, ik begrijp er niets van. Heb er toen ook een draad over geopend maar weinig reacties gekregen. Ik ben (nog)_ niet zwanger volgens mij, want de tests waren na de 20e weer niet positief. Mijn draad vind je hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/220657-meerdere-positieve-ovulatietesten-cyclus.html
Ik heb deze maand ook voor het eerst ovulatietesten geprobeerd en ik test ook elke dag een streepje, zowel licht als wat donkerder. Dit kan omdat je op elke dag van je cyclus er LH hormoon in je urine zit. Daarbij kun je een donkerder streepje testen wanneer je urine geconcentreerd is (inde ochtend, of bij warm weer, weinig drinken etc). De test is alleen positief als je teststreepje NET zo donker of donkerder is dan de controle streep. Het is handig om elke dag op precies hetzelfde tijdstip t testen.
Ik teste op 11 dpo weer met een ovulatie test en deze was iets lichter dan de controle streep. De dag erna donkerder en een dag later nog donkerder en jawel, zwanger. Het schijnt zeker niet altijd zo te hoeven zijn maar hoop doet leven, toch? (zie fotoalbum voor foto's)
@loki gefeliciteerddd... Super. Ik hoop dat het inderdaad betekend dat ik weer zwanger ben.... Ach ja ik zie het wel, jammer dat je niet naar binnen kan kijken.... @druif, ik heb inderdaad op hetzelfde tijdstip als altijd getest. Dus daar kan het verschil niet aan liggen. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ja je weet het niet. Moet nog een week wachten voordat ik kan testen dus....