Na 13 jaar de pil is deze cyclus de eerste zonder. Aan het begin van de maand heb ik wat hoofdpijn gehad, maar eigenlijk valt het allemaal wel mee. Ik denk dat ik mijn ei gevoeld heb. Althans..ik voelde iets en dat was zo rond de dag dat de banner aangaf dat de ovulatie plaats vond. Maar nu sinds vandaag heb ik last van slijm. Het is glazig en best wel dik. Is dit normaal? Ik had dit anders nooit. Het voelt ook alsof ik ongesteld moet worden. Dat is eigenlijk een paar dagen te vroeg. Het is toch zo dat je minimaal een cyclus van 21 dagen moet hebben, wil je zwanger kunnen worden? Pfff lastig hoor, al die nieuwe gevoelens en vragen. Ik leer mijn lijf weer helemaal opnieuw kennen.
Het is wel draderig. Ik merk het bij het afvegen, als ik naar het toilet ga. Zou dat betekenen dat ik nu nog maar op de helft van mijn cyclus zit?
Dat zou betekenen dat je over ongeveer 14 tot 16 dagen ongesteld word.Niks raar helaas als dit de eerste keer na de pil is.. Ik zou de komende dagen veel klussen! het klinkt zeker naar vruchtbaar! ik heb het zelf ook altijd als ik vruchtbaar ben.
Jho ik ben zo blij met dit forum Hoe zou ik anders aan antwoorden moeten komen op deze vragen! Toen ik met de pil stopte, ben ik meteen met foliumzuur begonnen. Dat is nog geen 4 weken geleden, dus misschien is het toch verstandiger om nog even geduld te hebben?
Met foliumzuur bedoelik, dat het aangeraden wordt tenminste 4 weken voor de bevruchting te beginnen met slikken. Of zou dat niet op een dag aan komen. Ik wil er alles aan doen om mijn kindje een zo goed mogelijke start te geven.
Nee joh, daar zou ik me echt niet druk om maken. Ik ben al 10 maanden bezig en nee.. heb het echt niet 10 maanden lang geslikt Als je nu zwanger zou worden dat gaat je baby pas over 6/7 weken iets van jou pakken, nou dan heb je het al 10 weken geslikt! No worries! groetjes
Ja je hebt ook wel gelijk denk ik. Ik ben nogal een pietje precies en wil het graag goed doen We blijven gewoon lekker slikken en klussen en dan zien wel!
spannend zeg! Ik ben dus nu ook gestopt en w8 op mijn menstruatie, daarna de eerste echter pilvrij ronde! hahaha... ben zo benieuwd wat me dat allemaal gaat brengen! Heel spannend hoor!!!! Leuk dit te lezen!
Hoi Floor en Anniek, Lees net jullie berichtjes, ik ben in maart gestopt met de pil en ben op 6 mei ongesteld geworden , de eerste natuurlijke zeg maar. Echter wel 5 dagen te laat maar was wel een lange week om te wachten of je nu ongesteld gaat worden of inderdaad zwanger bent. Het is inderdaad erg spannend, ik heb mijn NOD op 8 juni maar ben al druk bezig met klussen, hoop dat het snel raak is!!! Jullie heel veel suc-6 en vergeet niet dat je geduld wel op de proef wordt geteld hoor! Groetjes Miranda
Gezellig wordt het hier.. ik ben eind april met de pil gestopt, heb daarna een zogenaamde pilbloeding gehad en nu zitten we dus volop in de eerste ronde (althans dat hoop ik dan toch, ben halverwege een pilstrip gestopt en ik weet dus niet heeeeeel zeker of je dit de eerste ronde mag noemen, maar toch ) Succes allemaal!!
leukleuk! das gezellig! Ik ben dus nu ongetseld! bahbah! En ben dus bezig met me eerste ronde... eigenlijk zou ik dinsdag me stopweek gehad hebben..... ben benieuwd waneer ik voor de eerste keer weer natuurlijk ongesteld word! suc6 allemaal! en we houden elkaar op de hoogtehe?!