Goedemiddag Willen jullie even mee kijken? na 1.5 jaar had ik vanmorgen deze test in mijn handen (binnen de 5 min ) zou het dan eindelijk? zien jullie ook iets?
dankjewel! zooo spannend!!! heb ook nog nooit z'n streep gehad!.... morgen vroeg maar weer even testen hopelijk loopt hij dan mooi op! Al die maanden voelde ik van alles alleen deze maand niks (zelfs erg ziek geweest) toch een test gedaan .. spannend!
wat fijn dat jullie hem ook zien!! hier 'live' zie ik hem duidelijker....zoooooo spannend! ik upload morgen vroeg weer een foto!
Jaaa! Was even zoeken maar gevonden. Hij zat wat hoger dan ik verwachtte, maar de cintrolestreep zat ook hoger
Ik zie ook een streepje! Ben ook erg benieuwd hoe het er morgen voor staat. Hopelijk is hij dan iets opgelopen!
Bovenste van gisteren en onderste van vandaag.. hij lijkt wat dikker en kwam er nu ook meteen te staan... spanenndddd morgen vroeg gaan we de clearblue doen met zwanger/nietzwanger...zo spannend zeg! hopelijk zien jullie ook iets (verschil)