streepje na 2 uur

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door monsie, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

goed uitgelegt.., ;)

2. monsie

monsie Lid

6 nov 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat mijn geruststelling pas komt als ik ongesteld geworden ben.

ik voel me nu een beetje lullig. ik zie zoveel meiden hier, die in spanning wachten omdat ze zo graag een kindje willen.
    en ik zit hier alleen maar te zeuren....:(

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Je zit helemaal niet te zeuren hoor. Jouw spanning is gewoon het omgekeerde van de spanning van de meeste vrouwen hier ;)

Hoop dat je snel ongi wordt meid.

Liefs

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een pennestreepje heeft niks met de aanwezigheid van hCG te maken, maar gewoon met het opdrogen van de test. Denk ik hoor. Ik heb ook wel eens een pennestreepje gezien, maar dat was toen ik een test tegenkwam die ik niet weggegooid had, weet niet eens hoelang dat wel niet na afleestijd was. Sommige testen hebben al vrij snel indrooglijntjes.

Als die test bij de HA negatief was hoef je je echt geen zorgen te maken. Bovendien kan daar ook een indrooglijntje op staan, alleen zie jij dat niet want dat ding ligt in de prullebak bij de HA, waar hij ook hoort na afleestijd ;)

En tuurlijk kan je hier komen schrijven?? Waarom niet? Alleen 'we' zijn zo gewend aan duimen voor elkaar dat een test positief is, dat we vergeten dat het ook wel eens niet zo goed kan uitkomen om zwanger te testen :D

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    een blauw pennestreepje op een etos test is positief hoor. die van mij was ook positief. MAAR...hij verscheen wel binnen de tijd! imo ik zou er nog een testje tegen aan gooien i.p.v. te liggen stressen. Succes!

6. monsie

monsie Lid

6 nov 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar bij de huisarts was ie echt negatief...

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    afwachten he meid! en binnen 2 daagjes ofzo nog eens testen? :)

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik denk echt niet dat je reden tot zorg hebt. Het kan best zijn dat iemand die eerst een pennestreepje had later ook een positieve test had, maar in principe is een pennestreepje GEEN positieve test. Dat die bij de HA negatief was bevestigt dat alleen maar.

Maar uiteraard zou ik ook over een dag of twee nog een keer testen.

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad met cb en helaas ook ongesteld, een pennenstreepje teld niet ( hij moet even dik zijn dan de controle venster) Ik hoop voor jou dat je snel ongesteld mag worden.
    En dan mischien beter zorgen voor ... ;)

Voor alle dames die weer wachten heel veel succes voor deze maand, ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat er heel veel rose testen vloeien hier op de pagina :D

Groetjes Wilma26

P.s ik weet echt heel erg zeker dat je niet zwanger bent.

10. monsie

monsie Lid

6 nov 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben helemaal opgelucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina