Streepje niet donkerder? En beetje bloedverlies..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iboga, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben eigenlijk op zoek naar iemand met een soortgelijke ervaring..

Ik ben 3 december voor het laatst ongesteld geworden. Heb na een curretage in juni een erg onregelmatige cyclus tussen de 28-35 dagen. Inmiddels ben ik dus wel overtijd, maar hoe lang, geen idee. Nu heb ik rond kerst een flinke contactbloeding gehad en ik verlies nu sinds maandag ook steeds kleine beetjes roze/bruin bloedverlies. Gisteren ook weer een contactbloeding gehad, maar het lijkt nog geen enkele dag op een menstruatie. Soms ook uren niks. Had afgelopen zaterdag voor het eerst een licht positief testje, maar het lijkt alsof ze niet heel sterk oplopen. Inmiddels is er weleen duidelijke streep te zien.. Ik heb in juni een partiele mola miskraam gehad dus ik ben echt heel erg bang dat er weer iets geks aan de hand is... Kan het bloedverlies toch normaal zijn en hoe sterk moetende testjes oplopen? Zal hieronder de testjes uploaden

2. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Maandag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      51,1 KB
      Weergaven:
      5
  3. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Woensdag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      2
  4. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    En vandaag...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      2
  5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik zie een streepje op de foto maar hij is wel heel ver weg. Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Je zou de vk kunnen bellen, misschien dat zij je gerust kunnen stellen en je vragen kunnen beantwoorden.

*edit* en nu zijn er meer foto's :)
    Het streepje loopt idd mooi op. Ik zou je vk even bellen. Misschien mag je wel komen voor een vroege echo.

6. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb ik al gedaan in mijn ongeduld haha, mag pas over 2 weken voor een echo naar de gynaecoloog. Denk dat er niks anders op zit dan geduld hebben.. Hahaha zo moeilijk

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *knuffel* sterkte en succes met wachten :)

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Vind ze mooi oplopen hoor leg ze maar eens naast elkaar.
    Probeer een beetje te genieten he. Als het mis is dan kan je er helaas niets aan doen
    Maar ehhhh gefeliciteerd hoor

9. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee dat klopt, je kunt er ook niks aan doen. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het mis gaat met steeds dat beetje bloedverlies. Aan de andere kant, bij mijn vorige zwangerschap leek tot 10 weken alles goed te gaan en toen het mis zat was het ook goed mis met een nasleep van 4 maanden. Pff ja, geduld leren hebben en met onzekerheid leren omgaan zijn levenslesjes bij het zwanger worden en zijn.. Haha, bedankt voor jullie snelle reacties!

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Poeh vervelend! Ik vind de testen wel mooi oplopen. Ze zijn duidelijk en zeker geen opdroogstrepen. De angst dat het mis kan gaan kan ik me als geen ander voorstellen! Er zit ben ik bang niks anders voor je op dan wachten. Zolangj e nog geen helder rood bloed verliest en buikpijn hebt dan zal ik proberen positief te blijven als ik jou was!

11. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Ik denk dat je blij kan zijn hoor.
    Ze lopen mooi op! Voorzichtig gefeliciteerd!

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ze lopen heel mooi op. Gefeliciteerd!

13. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend! Hoop het zo!

14. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze lopen toch mooi op ik zit in hetzelfde schuitje heb zelfs 2 dagen flink gebloed maar daarna oplopende testen ik mag gelukkig dinsdag al voor een vroege echo hopelijk goed nieuws ik begrijp je onzekerheid heb ik ook proberen positief te blijven zie foto van mijn testjes
    Oplopend van maandag tot donderdag en een cb test

Bijgevoegde bestanden:

15. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend zeg, wil je niet even laten weten hoe het gegaan is dinsdag? Ben ik wel benieuwd naar! Fijn dat je zo vroeg al mag gaan!

16. kittyke

kittyke Actief lid

3 dec 2014
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je app of zo hebt kunnen we ook appen kun je miss je ei kwijt bij mij als je wilt

17. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze ook duidelijk. Maar misschien kun je een ander merk proberen of zelfs een cb digital met indicator.

18. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik vind ze wel mooi oplopen! Je kan idd niets doen dan wachten. En een beetje bloedverlies hoeft niet meteen iets heel ernstigs te betekenen.
    Probeer te relaxen want stress is ook echt niet goed.
    Sterkte!

19. Iboga

Iboga Lid

19 sep 2014
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mij is het helaas niet goed afgelopen. Vannacht echt een soort weeen en vanochtend een mini vruchtzakje verloren. Moet straks langs voor een echo. Word er moe van de 4e keer alweer...

Hoe is het bij jou afgelopen kittyke?

20. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    He wat naar :( , een hele dikke knuffel voor jou x

Deel Deze Pagina