Gelukkig Katootje....geef ik haar het advies om dit topic te openen...ziet de helft hem niet... Ik zag hem meteen!!! Maar ja, ik zie alles wat niet op een wit schermpje lijkt..
Yep, een streep!!! Inderdaad met m'n flatscreen: ik moest wel m'n hoofd op het bureau leggen, maar toen zag ik 'm duidelijk!
Ik heb het even door photoshop gegooid en wat contrast toegevoed ed, dus zonder aan het streepje gezeten te hebben en het is toch echt een streepje, ook al istie vaag. Kijk maar: dus het streepje wat je hier ziet, was er al ik heb hem alleen zichtbaarder gemaakt met wat effecten over de hele foto. Ik zou wel overmorgen nogmaals testen, als ik jou was, gewoon om echt zeker te zijn. Ik durf je iig alvast voorzichtg te feliciteren: proficiat!
idd marielize zo zag ik t ook al sik op de flatscreen keek zoals esmeralda zei met mn hoofd op het buro lol maar hij is er echttttttttttttt!!!!!!!!!!!!! gewoon nog niet zoveel hcg
idd , heb ook een flatscreen...en ook ik zi ehem duidelijker als ik shuin tegen me beeld op kijk ahahahahahahah
Zo meid GEFELICITEERD met je zwangerschap zie het nu heel erg goed jah!!!! Begin maar vast met een dansje ofzo en dan lekker genieten meid Liefs winnie
hahahaha.... ik zie je al liggen.... en dat om mijn foto te bekijken. Gaaf gedaan.... Bedankt, ik heb niet de middelen en de kennis om dit te doen!
whahaha wat zijn we ook best een sufkutten whahaha met de hoofden op het buro naar je foto kijken hahahahahahah sorry ik heb de slappe lach, zal wel mn hormonen zijn whhehehehe
ja hoor...ook ik zag em direct...zowel met als zonder photoshuit... Gefeliciflappert meiske... Niet raar opkijken als de ha negatief test...want dat is deze week nu al 2 keer gebeurt bij meiden hier op dit topic... Bij de ha hebben ze testen die toch echt meer hcg nodig hebben schijnbaar...dus ik raad je aan als de test bij de ha nega is...dan direct voor een bloedtest gaan!
waarom pa sin het weekend joh je hcg verdubbelt om de dag dus donderdag MOET je zowiezo almeer zien op een test...
Ik zie ook duidelijk 2! streepjes. Mijn streep op de dag na NOD was ook zo onduidelijk. Maar streep is streep. Dus na 3 dagen weer getest voor de dikkere streep en die staat in mijn album. Gefeliciteerd dus meid !
mijn man wil samen met mij de test gaan aflezen, dus heb ik hem beloofd om dan zaterdag te testen. (en als de streep er donderdag beter op staat, dan zaterdag ook!)