Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zonder de photoshop niet zag, maar bij de bewerkte foto zag ik het streepje wel ! Streepje is streepje dussuuuuuh: gefeliciteerd meid!
Je hebt gelijk, zo zie je het ook veel beter. Ik zag in haar andere topic nog een roze vlek, maar met het scherm anders draaien zie ik idd een duidelijke streep. hahahahahahaha geweldig dit streepjes topic. Maffe dozen zijn wij toch
Ja, volgens mij zie ik ook een streep hoor, hij is wel heeeel wazig maar ik zie iets roze.. Heel voorzichtig feliciteer ik je... Over een paar daagjes nog een test doen voor de zekerheid?
bij de eerste foto zat ik bijna in mijn laptop hahaha maar die 2e na bewerking ..nou meid hartelijk gefeliciteerd ...die was wel duidelijk
gefeliciteerd !!!! duidelijk de streep te zien na de bewerking ! Ga er lekker van genieten en doe als je er niet gerust op bent over een paar dagen nog een test Liefs linda
sorry, wie helpt me even? ben nog steeds een leek, en helemaal wat betreft zwangerschapstesten.. ik zie 2 venstertjes (rond en vierkant) waarvan in de ronde een paars-ige streep staat. maar daarboven zie ik voorbeeldjes... wat houdt dit in?? ik weet dus niet of je zwanger bent, maar volgens de meiden ben je zwanger, ook van mij dus van harte!!!!