Hi Ladies, Mss een rare vraag maarre... Ik heb de laatste dagen nogal last van overmatige lucht uhhhh zeg maar vanuit de darmflora... Tja hoe zal ik het zeggen...gas, windjes, pufjes..hoe je het ook noemen wilt maarre het stinkt heeel erg... Ze zeggen toch: "Harde windjes klinken en zachte stinken" Nou vandaag gaat die vlieger voor mij niet op! Ik wordt gewoon misselijk van mezelf...ik maak geen grapje als ik zeg dat ik de afgelopen 2 uur om de 10 a 20 minuten wel wat laat gaan zeg maar... Sorry hoor voor het vieze maarre is dit normaal is dit ook een pre egg-jump symptoom??
meid ik kan je er niet mee helpen maar het is wel erg vervelend natuurlijk heb je i8ets anders dan anders gegeten
Ik heb het altijd rond en tijdens mijn ongesteldheid en in ontspannen toestand zeg maar Oftewel op mn werk kan ik me inhouden maar thuis...... Gelukkig stinken ze nu es een keer niet. Ja, genant he? Maar ja, inhouden is ook niet goed!!
hihihihhi Tis ook geen mega drama hoor, maar het valt me de laatste dagen erg op, mss had ik een nieuwe eisprong symptoom ontdekt hahaahahaha Zover ik weet heb ik niets anders gegeten dan anders maar goed, laten we zeggen: Het gaat wel weer over voordat ik 80 ben hihihhihi