Bekijk bijlage 464432 Hoi meiden Ik ben een tijdje weg geweest van de forum om mezelf wat meer rust te geven in mijn hoofd 😄 Maar nu heb ik ff jullie hulp nodig. Heb vanavond een test gedaan omdat ik het gevoel heb dat wij zwanger zijn en nu denk ik een streepje te zien maar weet niet zeker of ik het goed heb. Wat denken jullie ? Zien jullie een streepje?
Ik zie hem ool zonder te turen! Je ben dpo11 toch? Dus zou morgen met ochtend urine nog eens testen! Ben benieuw...
Ja zien jullie het streepje 😄😄😄😄 Dus ik verbeeld het me niet hihihi Dank jullie voor jullie reactie Heb cyclus van 26 dagen aangehouden en dan zou de 10e mijn nod zijn Ik ga morgen ochtend opnieuw testen met ochtend urine hoop dat het dan duidelijker is. Pffffff spannend 😄
Hij staat er hoor zonder turen en hij is roze!! Benieuwd hoe ze oplopen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 464457 Ik heb niet kunnen slapen hihi Heb vanmorgen 2 testjes gedaan. En ik zie weer streepjes maar niet donkerder dan gister avond denk ook omdat ik 2 keer naar de wc moest. Ga straks bij kV die met indicatie halen en hoop morgen ochtend op positieve test 😄😄😄😄😄 Zien jullie het ook op de foto's
zo kort op elkaar heeft testen geen zin om het verschil te zien. Ik zou morgen of overmorgen weer testen. Dan is het verschil wrs wel te zien. Het si een duidelijke streep. Succes aankomende dagen