die is negatief voor zover ik kan zien, is dat dezelfde test? dan was het helaas toch doorgelopen urine
Ik zou m als negatief beschouwen, zeker omdat de huisarts ook al negatief testte. Ook vind ik de streepjes te ver uit elkaar staan en kwam de streep niet binnen de afleestijd. Wellicht morgenochtend nog een testje doen?
Ook al zo'n vage test. Ik heb ook ongeveer dat soort testjes. Hopelijk voor jou ook snel duidelijkheid.
Heb opnieuw getest zag niks aleen onder lamp maar dan heel goed kijken er komt inmiddels ook weer melkachtige iets uit beide tepels.. snap er niks van xx
dank denk ik dat het niks is.. die lichte streepjes die ja na uren zoeken onder een lamp of tegen t licht heb ik ook zo vaak gehad. en dan helaas toch niet zwanger. denk dat je lichaam gewoon van slag is door de pil..
als je een test tegen het licht inhoudt en echt onder een lamp zet zie je ook een glansstreepje (die roze moet worden bij een zwschap) misschien zie je het verkeerd? Ik zou over 2 dagen eens een keer testen en dan een andere test (etos ofzo). Ik denk dat het niks is, streepjes staan veel te ver uit elkaar en de laatste foto zie ik weinig.
Ik ga er vanuit dat het niks is.. ben gestopt met de pil en wacht tot ik ongi wordt.. aangezien ik vorige keer niet werd.. moet van de week sowieso naar de huisarts voor andere pil en nog test.. tepels lekken nog steeds.. kan natuurlijk ook dat mijn hormonen in de war zijn xx